Що відомо
За словами керівника з маркетингу Facebook Антоніо Лучіо, компанія збільшить свої рекламні витрати, щоб провести оновлення списку креативних агентств, які займаються кампаніями для таких брендів, як WhatsApp і Instagram.
«Немає сумнівів, що ми припустилися помилки, і ми в процесі їх усунення. Але ми повинні розповісти цю історію світу як з погляду довіри, так і з погляду цінностей», — сказав Лучіо.
Читайте також: Visa, Mastercard і Uber вкладуть по 10 мільйонів у криптовалюту Facebook
Він зазначив, що Facebook вже почав докладати зусиль, щоб відновити довіру своїх користувачів.
Нещодавно компанія змінила дизайн мобільного додатку і веб-сайту, щоб перейти від відкритого публічного форуму до приватної мережі із зашифрованою зв'язком у закритих групах.