Що відомо

У своєму блозі компанія Facebook оголосила, що рекламодавці вже не зобов'язані отримувати попереднє схвалення для реклами, яка пов'язана з блокчейном, освітою, подіями та новинами, що мають відношення до криптовалюти.

Однак, щоб розмістити рекламу криптовалюти, користувачам, як і раніше, необхідно отримати відповідний дозвіл.

Читайте також: Хакери вкрали 41 мільйон доларів з рахунків криптобіржі Binance

Крім того, зберігається повна заборона на рекламу первинних пропозицій монет (ICO), бінарних опціонів і контрактів на різницю цін (CFD).

«Ми прагнемо не допустити на наших платформах реклами, яка вводить в оману, особливо у сфері фінансових продуктів і послуг. Через це людям, які хочуть просувати криптовалюту і пов'язані продукти, такі як криптобіржі і програмне забезпечення й устаткування для майнінгу, все одно доведеться пройти процес огляду. Цей процес буде враховувати всі придбані ними ліцензії та інші публічні відомості про їхній бізнес», – ідеться в повідомленні.

Читайте також: Facebook хоче платити користувачам за перегляд реклами

Нагадаємо, на початку минулого року Facebook і Instagram заборонили рекламу криптовалют та ICO. Однак в червні обмеження було дещо пом'якшено – соцмережа дозволила розміщувати пов'язаний з криптовалютою контент, попередньо затверджений рекламодавцем.