Громадянин України розмитнив свій легковий автомобіль з дизельним двигуном Renault Laguna 2004 року випуску з німецькою реєстрацією, сплативши до державного бюджету понад 49,3 тис грн.

Таким чином мито (10%) становило 4,6 тис грн, акцизний податок (пільгова ставка із застосуванням коефіцієнта 0,5) – 28,765 тис грн та ПДВ (20%) – 15,957 тис грн.

Читайте також: ДФС роз'яснила нові правила ввезення авто на «євробляхах»

У ДФС зазначили, що до 25 листопада, коли вступив в силу закон, що передбачає нові правила ввезення транспортних засобів з іноземною реєстрацією, імпорт цієї автівки був неможливим через заборону до митного оформлення автомобілів старше 8 років.

Нагадаємо, що протягом 90 календарних днів з дня набрання чинності закону базова ставка акцизного податку розраховується з 50%-вою знижкою, крім електромобілів, із застосуванням коефіцієнтів в залежності від об’єму двигуна та віку ТЗ. Таким чином через три місяці митне оформлення даної Renault Laguna вартувало б резиденту 83,8 тис грн.

Читайте також: Закони про розмитнення авто на єврономерах вступили в силу

«Крім того, митне оформлення здійснюється за умови добровільної сплати до державного бюджету коштів у сумі, що дорівнює 8500 грн (500 неоподаткованих мінімумів доходів громадян) у разі, якщо цей транспортний засіб знаходиться на території України з порушенням вимог Митного кодексу України. Ці гроші сплачує фізична особа, яка є власником такого транспортного засобу або особа, уповноважена розпоряджатися ним та декларує такий транспортний засіб для вільного обігу на митній території України», — зазначили в ДФС.

При ввезенні для постійного користування транспортних засобів, що були в користуванні, підтвердження відповідності екологічним нормам ЄВРО 5 не вимагається.

Вибрати кредитну карту для водіїв