Майже дві третини всіх медійних активностей банківських СЕО в перший місяць року було пов'язано з темою «зовнішні комунікації», ще 22,5% — з «послугами» і 13,3% — «бізнесом».

На графіку 5 вказано 10 банків, чиї СЕО виявилися найактивнішими в плані комунікацій з медіа. У трійці найбільш комунікативних — Банк Кредит Дніпро (24,95%), Райффайзен Банк Аваль (17,83%) і Південний (12,63%).

Про банківський бізнес (фінансові підсумки банку, плани розвитку, акціонерів, регіональну мережу) найбільше розповідали Галина Пахачук (збільшення мережі повнофункціональних універсальних відділень ПриватБанку), Іван Світек (об'єднання Альфа-Банку і Укрсоцбанку), Тамаш Хак-Ковач (прогноз розвитку банківського ринку ) і Кирило Шевченко (фінансовий результат Укргазбанку за останні кілька років).

Питання курсової політики (тематичний сегмент «зовнішні комунікації») найбільш активно коментували Олег Курінний, Юрій Гриненко, Олег Ропяк, Ігор Якобчук.

Що стосується просування послуг, то в цій площині банкіри найбільше обговорювали перспективи затребуваності тих чи інших банківських продуктів в 2018 році, а також специфіку фінансування АПК.

Самими помітними банківськими інтерв'ю січня аналітики NOKS FISHES вважають спілкування з медіа Івана Світека (генерального менеджера Альфа-Банку), Гжегожа Шатковськи (голови правління Кредобанку), Андрія Стецевича (заступника голови правління Ощадбанку) і Енгіна Ачкочі (голови наглядової ради ПриватБанку).