«У транспортній сфері на сьогодні існує повний комунізм: скільки хочу, стільки і їжджу, а держава за все повинна платити. Погодьтеся, що на такому рівні забезпечити всім пільговикам можливість користуватися своїми пільгами дуже складно», — сказав він в інтерв'ю виданню Апостроф.

Міністр привів у приклад жителя Києва, який кожен день може користуватися чотирма видами транспорту і жителя села в Житомирській області, який в кращому випадку раз або два рази на рік будете користуватися метро.

«Натуральний розподіл пільг приводить до того, що люди отримують їх нерівномірно, хоча мають загальні права. Якщо ми проводимо монетизацію і чітко встановлюємо нормативи, то природно, що хтось, хто сьогодні більше має, буде мати менше, а той, хто мав менше, матиме більше», — говорить Рева.

При цьому, додає міністр, всі громадяни матимуть рівну кількість фінансового ресурсу для забезпечення цих пільг.

Читайте також: Монетизація субсідій - як це буде працювати

Говорячи про механізм монетизації транспортних пільг, він сказав, що будуть встановлені нормативи поїздок і буде здійснений розрахунок вартості цих поїздок. Потім людині буде виділятися місячна сума, і, якщо вона живе в місті, де є відповідний транспорт, їй будуть виплачувати пільгу грошима.

«Якщо він живе в сільській місцевості і користується транспортом, то він передає документи, коли він проїхав, і йому проводиться компенсація вартості проїзду за місяць… Житель міста і села знаходяться в рівних правах, значить, вони повинні користуватися рівними можливостями», — додав Рева.

Ми ж не можемо на 100% забезпечити всіх на рівні «скільки хочу — стільки і катаюсь». Це не правильно. Це комуністичний принцип, який призвів до того, що транспорт практично убитий, як міський, так і приміський.

«Мінфін» раніше повідомляв, що міністерство фінансів розробило план переходу на грошові розрахунки за субсидіями, який буде складатися з трьох етапів