Настоятельно не рекомендую!
1/5
1.После дтп прошло больше года — выплаты так и не получили.
2. Дозвониться на горячую линию (узнать о состоянии дела) невозможно — или занято, или просто не берут трубку.
3. Сотрудники местного филиала так и не предоставили единого ответа по причине невыплаты страховки, ссылаясь на головной офис.
2. Дозвониться на горячую линию (узнать о состоянии дела) невозможно — или занято, или просто не берут трубку.
3. Сотрудники местного филиала так и не предоставили единого ответа по причине невыплаты страховки, ссылаясь на головной офис.
15 марта 2021, 18:07
Шановний Володимире,
Дійсно, навантаження на контакт-центр буває великим і не завжди на лінії є вільний оператор. Але ми завжди передзвонюємо усім, хто не зміг з першого разу додзвонитися на гарячу лінію.
Щодо деталей справи, хотіли б нагадати, що заява на виплату має бути оформлена належним чином та подана від власника автомобіля або уповноваженої ним особи (за дорученням). Також на адресу власника застрахованого автомобіля ми надсилали лист з роз'ясненнями щодо коректного оформлення документів.
Дійсно, навантаження на контакт-центр буває великим і не завжди на лінії є вільний оператор. Але ми завжди передзвонюємо усім, хто не зміг з першого разу додзвонитися на гарячу лінію.
Щодо деталей справи, хотіли б нагадати, що заява на виплату має бути оформлена належним чином та подана від власника автомобіля або уповноваженої ним особи (за дорученням). Також на адресу власника застрахованого автомобіля ми надсилали лист з роз'ясненнями щодо коректного оформлення документів.