Жахливе обслуговування юросіб
sergii80, 2024-05-17 15:32:27Маємо поточний рахунок юридичної особи в банку, починаючи з 2014 року. У лютому 2024р. банк запросив повторну ідентифікацію юрособи. Підготували і подали потрібні документи, за виключенням одного, який не змогли отримати з об\'єктивних причин, пов’язаних із загальною ситуацією в країні. Комунікували з персональним менеджером щодо того, що проблема вирішується, але це потребує багато часу. Весь цей..
Ответ банка
17 мая 2024, 15:40Добрий день!
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів..