клієнт не на першому місці...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- PrivatBanker
- 3 декабря 2012, 16:22
- #
Шановний клієнт, надана Вами інформація буде перевірена і будуть прийняті відповідні заходи.
З повагою, ПриватБанк
З повагою, ПриватБанк
- +
- 0
- PrivatBanker
- 4 декабря 2012, 14:22
- #
Шановний клієнт, вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для зворотного зв'язку з Вами.
З повагою, ПриватБанк
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.95 | 42.95 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
«Ви оформлювали картку у менеджера, яка була у нас у відділенні на заміні і тому вашу картку надіслали у її відділення (№32 у м.Києві). Вам треба поїхати туди і забрати її там».
Я пояснила, що картку я оформлювала у цьому відділенні і забирати її теж буду тут, особливо беручи до уваги те, що я на 7 місяці вагітності, а відділення знаходиться на іншому кінці міста. Менеджер, м’яко кажучи, не дуже зраділа моєму поясненню і кривлячи обличчям почала вирішувати цю проблему. У кінці кінців сказала, що можливо вони якимось чином скооперуються і вона принесе мою картку, але це буде не раніше, ніж за два тижні. Ось така мені послуга від неї…
5 жовтня – картки немає. Пояснення менеджера: «У меня не было времени заниматься этим». Я записала її прізвище та імя (Сидорович Ольга Василівна) та попередила про написання скарги, сподівалася, що це пришвидшить процес. Але ні. 25 жовтня я надіслала 6 (!!!) скарг (справа вже набула принципового значення) на різні посадові імена — жодної реакції.
Скрізь тикаєте свої послуги та картки, а коли доходить до справи, то ні картки, ні коштів. Досить неприємна ситуація, особливо враховуючи те, що картка не є безкоштовною і за її відкриття я заплатила кошти (хай і невеликі).