Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Victy
Victy
17 марта 2024, 20:34
Вікторія, Київ
Вітаю. Поясніть, будь ласка:
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?

2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.

3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?

Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?

4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2024, 9:49
Вітаємо. Згідно з законодавством України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Після актуалізації даних співробітник може здійснити випуск картки й надає для підпису Заяву про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг.Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення „Про здійснення банками фінансового моніторингу“ банк зобов'язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів.Банк може запросити актуалізацію інформації один раз на рік або один раз на 2-3 роки, про що клієнт отримає повідомлення.А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.Тимчасове обмеження рахунків можливе у разі відмови від актуалізації у визначений термін. При ідентифікації та внесенні даних клієнта, співробітник вписує інформацію у відповідні поля програмного комплексу при необхідності українською, російською, латинською мовою згідно з документом. Якщо ви бажаєте оновити дані, ви можете звернутися до будь-якого відділення банку або до наших фахівців в чаті Допомога онлайн(для додавання форми актуалізації в Приват24).

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Все курсы банка