111

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
gist 6 декабря 2013, 21:01
Я з Хмельницької області. Мене спочатку все влаштовувало. Банк відмінний! І співробітники як на підбір. Шанобливе і уважне відношення менеджерів, всі питання розв'язуються оперативно, будь-який із співробітників завжди може відповісти на всі питання, обслуговування порядне: швидко, з посмішкою. Але це до першого спілкування з директором. Обурює некомпетентність директора банку у всіх фінансових питаннях, не зважає на мій особистий час. Спілкування між нами відбувалося в повчальному тоні, причому спілкування постійно уривалося тривалими розмовами директриси по телефону з нецензурними виразами по відношенню до співробітників — відчуваєш себе неприємно. На мою думку, тут була допущена нетактовність і не професіоналізм з боку керівника хмельницької філії банку як по відношенню до мене так і до співробітників банку. Я дуже засмучений, що це відбулося зі мною. Це не повинно було мати місця. Переконливо прошу Вас відреагувати на ситуацію, що склалася.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться