Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зворотній зв’язок / кол-центр

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Andri1 12 января 2021, 12:46
24 грудня замовив карту Райфкарта + Visa Gold. Прийшло СМС, в якому сказано, що орієнтовано через 5−10 днів прийде інше повідомлення, коли карта буде у відділенні. 12 січня, так як СМС не приходило, вирішив уточнити в підтримці статус карти. Можливі варіанти:
1) контактна форма на сайті — вказано, що тимчасово не працює;
2) кол-центр, пробував номери 0 800 500 500 та 068 490 08 88 — при проходжені IVR є опція поговорити з оператором, на жаль жодного разу ніхто так і не відповів.
Неприємний початок співпраці з банком!
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 января 2021, 12:57
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, на жаль, контактна форма, дійсно, тимчасово не працює, робимо все можливе для того, щоб відновити її роботу в найкоротший термін. При цьому, уточнити інформацію щодо наявності картки у відділенні, шляхом заповнення контактної форми не можливо, оскільки вона не передбачає ідентифікації Клієнта, без здійснення якої інформація про готовність картки не може бути надана. Якщо Ви користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишить нам, будь ласка, в чаті, перевіримо і одразу надамо відповідь. Якщо ні — на жаль, змушені рекомендувати повторно зателефонувати до Інформаційного центру. При цьому може виникнути необхідність очікування з’єднання з оператором. Це пов’язано з тимчасовим виникненням черги на лінії. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 января 2021, 17:22
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, все пояснили та запросили на зустріч. Сподіваємось, що питання врегульоване та у Вас не залишиться негативного враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 января 2021, 17:22
#
Полезный комментарий
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, все пояснили та запросили на зустріч. Сподіваємось, що питання врегульоване та у Вас не залишиться негативного враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться