- 30 сентября 2020, 21:53
Відповідь Ощадбанку
Про що ви мені пишете? Я із задоволенням би сплатив свій платіж он-лайн чи в іншому відділенні, але звернувся до Ощадбанку я із приватизаційним платіжним дорученням, яке є адресним (на конкретне відділення), і онлайн не може бути сплачене (так пояснила ваша поважна співробітниця, яка навіть від чоловіка на користь дружини не може прийняти даний платіж). Якщо ви мені даєте такі поради, то я ще раз переконуюсь у некомпетентності співробітників ощаду. Моя скарга більше була спрямована саме на те, що по моєму питанню могла надати послугу тільки один касир (якась Людмила), яка через конфліктну ситуацію спеціально затягувала наше обслуговування (як мені здалося) і демонстративно закрила своє віконце за декілька хвилин до 13.00. Хоча бачила, що ми з дружиною чекали вже більше години і можна було ще декілька хвилин приділити для оплати єдиної квитанції. Ну то таке. Я все рівно не вірю, що ви щось здатні виправити на краще. Дякую.
|
0
|
- 20:00 Реструктуризация долга, ЕС передал 1,5 млрд евро из доходов от росактивов, промышленная инфляция выросла на 14%: главное за неделю
- 17:27 Курс валют на вечер 26 июля: доллар и евро продолжают падение на межбанке
- 15:30 CoinW выделил $100,000 за видеообзоры и посты о бирже
- 14:37 В Украину начнет заходить больше валюты — глава Нацбанка
- 12:12 В Британии Coinbase оштрафовали на $4,5 млн и отток капитала из спотовых Ethereum-ETF: что нового
- 10:26 Курс валют на 26 июля: доллар в банках подешевел на 11 копеек, евро — на 15 копеек
- 10:00 Риски в криптовалюте. Минимизируем возможность потерь с ACL-service: Obmify рекомендует
- 08:01 Официальный курс: НБУ повысил курс гривны на две копейки
- 25.07.2024
- 18:37 АМКУ разрешил покупку lifecell французским миллиардером за $525 млн
- 18:13 Пышный заверил: Устойчивость валютного рынка восстановлена
Комментарии