Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Луцьк, пр-т Волі, 41

Адреса:
Луцьк, пр-т Волі, 41
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
29 квітня 2024, 21:01
25.04.2024 Банк ПУМБ заблокував мій рахунок за надходження 20000 грн на мій рахунок. Гроші отримав за продаж криптовалюти. Клієнт оплатив від третої особи.
Надав мені квитанцію від тієї особи, думаю цього має бути достатньо якщо я отримав гроші на свій рахунок та і щей отримав квитнцію про оплату. Це означає що покупець цю ж квитанціє десь узяв. А потім платник, та третя особа заявив про шахрайство з моєї сторони і банк попросив надати докази. Я це все надав, і квитанцію з свого єкаунту і що це мій укаунт і переписку і скріни що я переказав валюту, але банка це не цікавить він вимає повернення коштів. Я стільки часу є лояльним клієнтом банка, через мій рахунок проходять значні суми, але ні береться до уваги заява очевидного шахрая. Прямого звязку з служюою по моніторингу таких транзакцій не має, вся переписка іде через працівника у відділені банка, який не компетентний в таких питаннях і каже ще не розуміє цих всіх нюансів, а просто передає те що йому кажуть. На прохання дати контакти техпідтримки по цих питаннях у них так не можна. Чому?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
29 квітня 2024, 21:52
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
4
3 грудня 2021, 15:00
30,11,2021р на мою віртуальну дебетову карту було здійснено переказ коштів з іншого банку для відкриття депозитного рахунка у вашому банку.
Кошти незараховані ще й досі(а вже 3,12,2021р) Банк відправник надав повні супровідні документи (квитанція про списання коштів) та при зверненні на гарячу лінію даного банку. аналогіно отримано підтвердження про списання коштів в той самий день.
При спробі вияснення долі грошей, я звернувся на гарячу лінію вашго банку (ПУМБ), де милим голосом віртуальний оператор Поліна поставила ряд питань, які взагалі не стосувалися суті мого дзвінка. Нареші, мене переключили на «звичайного"(людину оператора Юлію (2,12,2021р) яка мене запевнила, що мої кошти можуть бути в обробці до 3(трьох!!!) днів. Сьогодні вчерговий раз звернувся на гарячу лінію — пройшло 3 дні з дати переміщення коштів, і наступний оператор Марина, вислухала суть мого питання, уточнила мої дані і сказала чекати — «з Вами зв2яжеться» представник банку що займається процесом зарахуваненя коштів. Сьогодні третій день переказу коштів, робочий день добігає закінчення, попереду вихідні ДВА дні, а зв2язуватись так ніхто і неспішить… Ще раз перевіряю всій онлайн рахунок, а там 0 грн.00коп.
Підкажіть шановні працівники банку ПУМБ чи хто цю скаргу буде читати, я дочекаюся своїх коштів на рахунку чи можливо хоча б дзвінка відповідальної людини? Чи Вам на клієнта байдуже???
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
3 грудня 2021, 16:52
Вітаємо!
Вдячні Вам, що звернули нашу увагу на описану Вами ситуацію. Дійсно, грошові перекази які здійснюються через сторонні сервіси або з карт інших банків, можуть зараховуватися до 3-х робочих днів.

Будемо раді допомогти Вам та перевірити всю інформацію. Залишені Вами данні в заявці дають нам можливість все перевірити найближчим часом. Зворотний зв'язок обов'язково надамо Вам в особистих повідомленнях, будь ласка, очікуйте.
3
28 листопада 2018, 11:34
1. Проблема з отриманням власних коштів.

Так сталось, що, відповідно до законодавства, для виплати коштів за викуп акцій у міноритарних акціонерів, було вибрано ваш банк.

Найближче відділення — у Луцьку, до того ж воно там єдине. У серпні звернувся, провів у відділенні увесь день, але кошти не отримав — виявляється, зі слів керівника філії, програмне забезпечення банку не працює з новим форматом українського паспорту (картка). Два місяці питання не вирішувалось, а на мої звернення керівник філії відповідав мені, що заявку на усунення проблеми вони відправили, та терміни її усунення не регламентовані.

Тоді поїхав у Львів в інше відділення ПУМБ, де без проблем отримав свої кошти.

Можливо це проблема саме волинського відділення? Але сьогодні отримав нову порцію розчарування…

2. Перерахунок продажу валюти за новим курсом заднім числом.

Вчора зранку, 27.11.2018, зробив оплату в інтернеті на суму 157.01$. Банк проконвертував мені цю суму в гривню по курсу 28.30 грн за долар, саме такий курс продажу на той час був у банку і списав відповідно 4443.38 грн. Про це мені прийшло СМС-повідомлення, та відповідна транзакція відображена в інтернет-банку.

Сьогодні 28.11.2018 в 11:00 мені прийшло ще одне СМС-повідомлення про конвертацію 157.01$ за курсом 28.60 грн за долар, та списано вже 4490.49 грн. Зайшовши в інтернет-банк — переконався, що з мене списано ще більше коштів.

Якщо завтра курс продажу долара зміниться, мені знову перерахують цю суму? Чи відповідає це правилам роботи банку?

Якби я знав, що банк так поступає з клієнтами, я б однозначно оплачував з іншої своєї картки. Скажімо у Приватбанку на той час курс продажу через картку становив 28.25 грн за долар.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
28 листопада 2018, 13:12
Доброго дня. Нам дуже прикро, що Вам завдано стільки клопоту. Дозвольте нам допомогти Вам. Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІНН, адреса відділення, куди Ви звернулись вперше, дата звернення.
1 не зарахована
5 жовтня 2018, 16:10
Банк «ПУМБ» після привата «найкращий». Ще були банк «Дельта банк». Аналогічний.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
Мінфін
8 жовтня 2018, 12:47
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.10.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
5
16 лютого 2018, 16:45
Являюсь клієнтом банку, користуюся кредиткою і маю кредит. Шкода що тільки в нашому місті немає відділення, мушу їхати за 70 км до найближчого відділення. Кредитку і кредит отримала швидко і без лишніх питань. Рекомендую всім, персонал привітний, за 1 годину отримала гроші на руки. Дякую дуже, буду всім рекомендувати!
Написати коментар
1
18 грудня 2017, 14:41
Ніколи не зіштовхувалась з подібною ситуацією, як в банку ПУМБ. Банк жахливий, сервіс ніякий. Неможливо дізнатись залишки по кредиту. Посилають на гарячу лінію, на гарячу лінію неможливо додзвонитись, переключають на іншого оператора, а потім кладуть трубку. Питають ІНН клієнта, номер рахунка, а потім кажуть, що не можуть надати такої інформації. Я розчарована і засмучена, більше ніколи не матиму справи з цим банком і нікому не пораджу його.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
18 грудня 2017, 14:53
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Відповідь надали вам в особисті повідомлення. Звертаємо вашу увагу, що інформація щодо залишку по кредиту є конфіденційною, тому надається тільки властникам ціх договорів. Дякуємо за розуміння!
1
15 грудня 2016, 22:34
Взяв в фокстроті споживчий кредит на телевізор. При чому міг оплатити товар відразу, але дівчина консультант порадила брати в кредит, бо тоді буде довша страховка на прилад. Ніби все ок, процент 0 і далі подібний «фарш», живу у власному будинку, перепади напруги мають місце бути, повівся. Але попросив щоб кредит зробили як можна коротший, щоб скоріше оплатити. Роблять на 3 місяці. Все ок, чемно оплачую ту сумм що мені написали, все до копійки, все вчасно, чеки зберіг! Останній платіж зробив 29.06.2016. в 15:52. Та й на тому все. 14.12.2016 звонить якесь неймовірне *** з мтсного телефону, говорить що воно з пумба та наїзджає, як колись в 90-их що я им «задолжал денег», и что «я себе думаю?» Це *** було прийнято за звичайну кидалу та послане в те місце, звідки життя бере початок. Але все ж вирішив поцікавитись у пумба, кому дали мої персональні дані, а тут почалось. Це *** звонило з своєї мобілки, бо я так зрозумів що корпоративного телефона цей недобанк немає. Щоб позвонити на гарячу лінію — зїло 50грн з телефону і НІЧОГО НЕ СКАЗАЛИ! «У вас долг, переключим на кредитный отдел», тоді скинули, ніхто не перезвонив — сам не дозвонився. Пішов у фокстрот, кредитний менеджер вже нова, типу нічого не знає. Після тривалої дискусії, позвонила в пумб сама, виявилось, що мені по ходу діла впарили платний рахунок 2620… де за обслуговування беруть по 25грн/міс. Ну добре сам винен, давайте оплачу. А фіг! Щоб закрити той рахунок треба їхати за 100км в Луцьк(в Нововолинську тих ніщебродів нема) і не факт що відразу закриють. Відкрили автоматично, а закрити проблема, обслуговують бідолашні.
1 Де в мене ще вилізла заборгованість по самому кредиту? *** казало що 240грн. Консультант в фокстроті взагалі 900, а потім на гарячій лінії що 90грн! То хто правий і скільки платити?
2 Ніде в договорі не вказано, що після погашення кредиту я маю їхати в банк і казати що оплатив, інакше вони далі будуть нараховувати заборгованість!
3 Дайте чітку інфу скільки заплатити щоб вас забути
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
16 грудня 2016, 11:37
Добрий день! Консультант в торговій мережі, в якій ви оформили кредит на товар, мала повідомити про умови обслуговування вашого кредиту. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук в формі зворотнього зв'язку на сайті нашого банку: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Колеги з управління якістю з'ясують обставини ситуації, що склалась.
Дізнатися заборгованність за кредитом можна в нашому колл-центрі за номером: +38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону). Оберіть, будь ласка, пункт 2 голосового меню для того, щоб зв'язатися з оператором. Колеги ідентифікують вас і повідомлять залишок до сплати. Далі ви внесете потрібну суму, після — радимо звернутися у відділення ПУМБ і написати заяву на закриття кредиту. У відділенні ви отримаєте відповідну довідку.
Також звертаємо увагу, банк ПУМБ діє згідно з чинним законодавством і не повідомляє стороннім особам персональні дані клієнтів. Такая ситуація, про яку ви написали у своєму відгуку, є просто неможливою.
Надалі радимо попередньо ознайомлюватись з умовами обслуговування кредиту.
1
13 червня 2016, 20:47
Люди не ведитесь на этот банк и их развод с кредиткой. Лохотрон полный. Взяла кредитку на сумму 5000, купила телефон за 3500, расчиталась кредиткой. За 3 мес положила все деньги на нее обратно. Проверила в банкомате сумму показало все верно 5000 так как и было изначально. Ну думаю закрывать ее не буду, пусть лежит так сказать на всякий пожарный. Прошло 2 дня и мне приходит смс что я должна 78 грн. КАКИЕ… 78 ГРН? это была суббота, ну думаю в понедельник пойду выясню. Пришла в понедельник там уже 119 грн. ОТКУДА?????? Сотрудники банка мне объяснить толком не могли откуда это. Я послушав их думаю заплачу я вас это 119 грн и порежте мне эту кредитку чтоб я не видела ее. Больше с этим банком дела иметь не хочу и всем друзьям, знакомым буду советовать не иметь с ними дела.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
14 червня 2016, 10:27
Здравствуйте! Приносим извинения за возможные неудобства. Напоминаем вам, что при погашении кредита и его полном закрытии необходимо написать заявление на закрытие кредита. Вы можете написать отзыв с указанием отделения банка а также специалистов, с которыми имели дело, в форме обратной связи на нашем сайте: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наши коллеги по управлению качеством займутся расследованием.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Луцьк, пр-т Волі, 41. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Луцьк, пр-т Волі, 41- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.