Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Мукачево, вул. Миру, 30

Адреса:
Закарпатська область, Мукачево, вул. Миру, 30
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
Добрий день. Мала великий борг по двох кредитних договорах. Сплатила все по програмі прощення, які мені запропонували з колекторської компанії. Мені в цій компанії сказали, що маю отримати листа на поштову адресу за місцем реєстрації, в якому буде написано, що я нічого цьому банку більше не боргую. Листа я так і не отримала, хоча минуло вже 10 місяців з моменту погашення мною боргу. Зверталася неодноразово по телефону до банку, банк претензій до мене не має, але і довідки про погашення не видає. Це мене турбує.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
10 січня 2024, 9:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
5
21 листопада 2023, 21:02
Користуюсь дебетовою карткою (всеКартка) вже більше трьох років, і за цей час банк не допустив жодної проблемної ситуації.

Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…

Декілька речей, які можна покращити:

1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.

2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.

3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.

4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.

5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.

6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.

7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.

Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
23 листопада 2023, 17:17
Вітаємо!

Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:

1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.

2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.

3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)

4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.

6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.

7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
1
15 листопада 2023, 21:35
Заблокували картку з особистими грошима без жодних пояснень, нібито за шахрайські дії.
Аж смішно.Якби там не були мої власні заощаджені кошти то можна забути про ваш банк але навіть 14000 я нікому не подарую.Відколи це перекази вважаються шахрайство щоб доказувати походження власних коштів.По телефону вирішити питання не можуть, у відділенні м Мукачева простояли сьогодні цілий день, обіцяли передзвонити так ніхто і не зв’язався.Що це за відношення до клієнтів.Не рекомендую нікому даний банк, бо потратите не тільки кошти, час, а і нерви.На прохання розірвати договір і повернути кошти також відмовили, це як взагалі?
Коментарі (10)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
15 листопада 2023, 21:47
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
1
10 березня 2023, 18:46
Недобросовістний банк. Знімає та нараховує якісь не зрозумілі кошти.
Зверталась у телаграм чат-бот, щоб розяснили чому така картина по кредитці вийшла /скрин-шот як підтвердження надам/ баланс з мінусом, якщо поповняю кредитку не змінюється баланс. Обовязковий платіж росте, від початку війни і до сьогодні його нараховують і великими сумами. У зв’язку з війною, зі зменшенням доходів — кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася то нічого розяснити не можуть тільки просять сплачувати більшими сумами тоді банк може відреагує. Просила реструктуризацію хоч якусь. У мене мін.зарплата, не можу сплачувати ніяк… Співробітники кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично.
8 березня обдзвонили всіх моіх колег, щодо погашення мого кредиту так як вони є поручителями. Я ніякох номерів і прізвищ не надавала, ніколи. Щомісяця телефонують моій дитині неповнолітній. Номер теж незнаю де взяли. Це ж дитина. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком. Шахраі страшенно обманюють. Сьгодні сплатила маленьку частину грошей скільки мала 500грн. Зразу прийшла смс і повідомлення на додаток ПУМБ «сплатіть всю суму 51 тис. до 30 березня і ми спишемо обовязковий платіж і лист вишлемо поштою. Це як? Якщо я яку б суму не вносила 2000 чи 300грн у мене баланс по карті міносовий не змінюється. А обовязковий платіж який росте від початку війни щомісяця. Також 1 числа приходять смс з сумою боргу і обовязкового платежу — мені і дитині на тел. Але заходжу в додаток, а там сума обовязкового платежу на 3 тис більша. Прошу допоможіть мені розібратися з цим питання. І вимолити в банку реструктуризацію і припинення нарахування шалених відсотків. Просто сил вже немає. Ящо мені через іхні дзвінки прийдеться звільнитись — я взагалі нічого не зможу сплатити навіть 100грн.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
11 березня 2023, 12:45
Вітаємо!

Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
1
12 вересня 2022, 16:34
Хотів оформити в данному банку картку пакету Black Platinum.
Для того щоб подати заявку треба було поспілкуватися з 20+ операторами, які перекидають заявки один на одного…
Після чого до мене телефонують з відділення і спілкуються так, ніби я не хочу відкрити в них данну карту, а прошу грошей «на поїсти»…
Подали заявку на інше відділення, звідки позвонили і почали «дивні» питання… А хто ви, а нащо вам карта???
Ви серйозно?! У вас є можливість оформлення — так оформіть, я ж не проти платити вартість обслуговування.
Якщо ні — тоді скажіть що не можна оформити і до побачення!
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
13 вересня 2022, 11:02
Вітаємо! Банк ПУМБ дійсно нещодавно запровадив додаткову верифікацію клієнтів при встановленні ділових відносин, а саме при оформлені преміальних пакетів.
Такий підхід відповідає загальновживаній світовій практиці KYC (know your customer/ знай свого клієнта).
Будемо раді бачити Вас у наших відділеннях.
1
25 лютого 2020, 10:34
Заблокировали счет, причину блокировки жду 3 неделю, операторы и сотрудники отделения бесполезны. Никому не рекомендую данный банк
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
25 лютого 2020, 11:24
Сожалеем о сложившейся ситуации.
Скажите, пожалуйста, какую информацию Вам озвучили сотрудники отделения по Вашему вопросу?
3
14 червня 2019, 13:41
Так как справедливо отмечено что сюда часто пишут отзывы негативного характера после уже возникновения проблем, то просто отзыв об обслуживании.

Плюсы:
+ Вежливые
+ Относительно компетентные.
+ Отделение в центре
+ Карту выдали без проволочек
+ Довольно удобные сиденья в отделение
+ Ничего дополнительно не навязывали

— :
— Вместо рефлектора кассир или менеджер вынуждена линейкой перенаправлять поток воздуха с кондиционера в потолок.
— Одна рабочая вебкамера на отделение, при том что менеджеров, по моему, трое, ну два есть точно
— Не сообщают клиенту логин для активации карты на сайте, который указывается в договоре к карте. Может сами не знают. При его помощи лично мне удачно удалось активировать карту после прочтения полученного пакета документов.
— Один банкомат банка, и тот внутри отделения, без доступа к нему круглосуточно. Могли бы сделать магнитный замок и выставить ближе к дверям, что ли. Для моего кредитного продукта некритично конечно, но если я хочу просмотреть операции/сменить пинкод то могу это сделать лишь в рабочее время, что не очень удобно
— Не очень внятно смогли ответить на мой вопрос о сумме тарификации вне льготного периода, только в общих чертах.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
14 червня 2019, 16:50
Добрый день, Alexandr Buryanik!
Благодарим за Ваш отзыв. Адресовали Ваши пожелания в профильный отдел.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Мукачево, вул. Миру, 30. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Мукачево, вул. Миру, 30- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.