Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Рівне, вул. Грушевського, 42-А

Адреса:
Рівне, вул. Грушевського, 42-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
28 грудня 2022, 12:11
Питання де 200 грн?
Я відразував 14 тис грн. і почав поповнювати термінал, вніс 3600 і на наступній купюрі термінал висунувся через перепад напруги.
Після ввімкнення я на сусідній вніс решту, вийшло 10200.
Тому в першому терміналі точно було 3800.
На місці ніхто і нічого зробити не зміг, хоча я був на відділенні.
Сказали дзвонити на 3700. Після 30 хв знущань від робота, інакше це не назвеш, я добився до оператора, подав заявку на повернення 3800. Це 4 дні очікувань і мені повернули всього 3600.
Жодних підтверджень і пояснень при цьому ненадали, просто кинули на 200 грн.
Нераджу мати справу!

Виходить мене надурив ПриватБанк
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
28 грудня 2022, 13:21
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
3
8 квітня 2022, 21:05
При внесенні коштів 05.04.22р. для поповнення своєї картки в сумі 1000 грн однією купюрою в терміналі TS211227 він завис, а купюру ''втягнув'' і не відобразив на екрані про внесення коштів. Через деякий час термінал запрацював і віддав картку, але кошти не були зараховані на мій рахунок. Відразу подзвонив 3700, обіцяли розібратися протягом 3-х днів провівши інкасацію. Через три дня провіряю результати по своїй заявці на сайті, де пише що факт не підтвердився!!!
Отож, співробітники Приватбанку (відділ інкасації) привласнили мої кошти!!! В цей складний час, хай ці кошти принесуть Вам!!!
Коментарі (10)
Ответ банка
Приватбанк
9 квітня 2022, 10:06
Добрий день!
При обробці заявки на повернення коштів перевіряються дані з терміналу, який фіксує всі внесені в нього купюри та проведені операції. За необхідності проводиться інкасація, за результатами якої виявляється надлишок коштів, якщо такий мав місце у разі внесення готівки та неуспішної операції. За вашою заявкою була перевірена вся необхідна інформація. Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, щоб уточнити детальну інформацію та подати нову заявку, якщо при подачі минулої помилились з датою, часом проведення операції або терміналом в який вносили кошти, що могло вплинути на результат розгляду заявки.
3
3 березня 2022, 16:01
Чому як заблокувати карту, то банк це робить за один день, як розблокувати, то два тижні треба.
Виконавча служба заблокувати карту в Приватбанку. На цю картку приходять соціальні виплати і ПриватБанк не мав права цього робити по закону, але так як вказано «хітро» карта для соціальних виплат і ТД, то це нарахується карта для соц.виплат, тому заблокували.Виплатила весь борг, виконавець зняла виконавче впровадження, щоб допомогти, бо війна, щоб швидше і щоб не відсилати укрпочтою лист, тому що незрозуміло коли воно прийде і чи взагалі прийде.Виконавець занесла лист на відділення Приватбанку, щоб швидше лист дошов і розблокували.Два дні картка не розблокована, звоню на гарячу лінію 3700, дозвонитись нереально до оператора, бо всі зайняті, тільки автомат посилає нажміть туди нажміть туди.На відділення куди занесли лист недозвонитися, тому що ні в одному відділенні немає телефонів і дозвонитись до них не можна 3700 на всю Україну, це що за брєд.Нарешті після 10 дзвінка мені в додатку написали, що вони листа немають, щоб я зверталися у виконавчу.І сказали відсилайте лист з виконавчої поштою на м Дніпро, це в той час коли війна і нічого не робить, а-ля великі менеджери пишуть таку ахінєю, ми живемо в сучасному світі, де любий документ можна відправити електронною поштою.Коли я сказали, ви що не можете набрати колег спитати де лист, сказали листа немає на відділенні.Я сказала куди я можу звернутися щоб вирішити це питання, мені знову сказали написали укрпочтою на м. Дніпро на офіс головний, не дали жодного телефону, чи електронну щоб це вияснити.
Обхотьде цей банк 10 дорогою і некомпетентних менеджерів.Дуже шкода, що ви не ціните своїх клієнтів, недопомагаєте в такий важкий час.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
3 березня 2022, 17:48
Вітаємо.
Реєстрація листів проходить за адресою для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратися в ситуації.
2 не зарахована
4 квітня 2021, 23:28
Перевірте роботу Мамчича Олександра, це керівник Волинської філії по напрямку кредитування нерухомості і авто, неоднократно вимагав хабар за надання кредитів з нижчою відсотковою ставкою!
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
5 квітня 2021, 10:19
Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження махінацій. Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації більш детально.
Відповідь адміністратора
Мінфін
7 квітня 2021, 14:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
1 не зарахована
22 листопада 2018, 16:30
Пообіцяли вирішити проблему.та затягуть час щоб росли відсотки 0684349954
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
22 листопада 2018, 16:52
Ваше питання знаходиться в роботі у профільного спеціаліста. З Вами зв'язувався співробітник, але Ви вказали що не можете говорити.
Очікуйте, будь ласка, з Вами зв'яжуться.
3 не зарахована
21 листопада 2018, 1:44
Виникла проблема.через працівників банку.обіцяють що вирішать її.та навмисно затягують час.щоб на вашому рахунку ріс борг.0684349954
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
21 листопада 2018, 9:03
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк.
Щоб ми могли розібратись детальніше, будь ласка, надішліть на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.
без оцінки
28 жовтня 2017, 12:55
Сейчас в очереди сидит херова туча людей!!! Принимают только два сотрудника банка. С каждым клиентом занимаються не менее получаса!!! Чтоб поминять гребенную карточку нужно потратить целый день!!!
Коментарі (8)
Ответ банка
Приватбанк
28 жовтня 2017, 16:28
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Мы активно развиваем наши сервисы и открываем новые отделения, чтобы наши клиенты могли обслуживаться в кратчайшие сроки. Так же, хотим обратить Ваше внимание, что для совершения операций, Вы можете воспользоваться терминалами самообслуживания, Приват24, услугой «Платежи по телефону 3700», командами SMS банкинга ( http://privatbank.ua/udalenniy-banking/).
С уважением, ПриватБанк.
без оцінки
2 липня 2015, 22:24
16.06.15 г., заявлением 0000000591889305 (номер внутреннего документа Приватбанка) составленным в отделении Приватбанка по адресу г. Ровно ул. Грушевского 42а я разорвала договор депозита SAMDNWFD0070623436900 от 15.05.2015 г.

Заявление о расторжении обработано я проверяла в приват24 – договор расторгнут, но депозитный счет 26355628672814 не закрыт — ни сума депозита, ни проценты по нему, мне выданы не были. А ведь такими действиями Приватбанк ущемляет мои гражданские права:

— контролирует направление использования моих денежных средств, чем нарушает статью 1066 ч.3 Гражданского кодекса Украины;
— ограничивает моё право клиента на распоряжение моими денежными средствами которые находятся на моём счете, чем нарушает статью 1074 ГКУ.

Естественно я требовала объяснить ситуацию, даже были сформированы заявки по-поводу прояснения ситуации: БОК-заявка 4397882 и БОК-заявка 4417800 которые остаются без ответов и посей день.

Отмечу так же, что не предоставляя мне объяснений о невыплате, ПРИВАТБАНК, помимо всего прочего, нарушает еще и утвержденное постановление Правления Национального банка Украины от 3 декабря в 2003 г. N 516.
В пункте 3.3 этого положения говорится, что должен сделать банк в случае невыполнения или ненадлежащего выполнения банком требования физического лица о возвращении вклада или его части. А именно, кроме всего прочего — банк обязан выдать физическому лицу письменное сообщение о невыполнении (ненадлежащем выполнение) этого требования, где указать причины и т.д.

Дальше я написала письмо на глубокоуважаемого г-а Дубилета, с просьбой разъяснить ситуацию, в ответ — МОЛЧАНИЕ.

А вот дальше:
— спор будет решаться в судебном порядке, а Ваши действия будут расцениваться мной, как нарушение ст. 190 Уголовного Кодекса Украины;
— будет составлено письменное обращение с жалобой в НБУ и инспекцию по защите прав потребителей;
— будет подано заявление в милицию о завладении чужим имуществом;
— будет сделано соответствующее заявление в СМИ
Коментарі (29)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Рівне, вул. Грушевського, 42-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Рівне, вул. Грушевського, 42-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.