Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7

Адреса:
Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
20 липня 2022, 21:06
Я прийшла у відділення приват банку у Львові замінити картку для виплат VISA, тому що термін дії добігав кінця. Цю картку я використовую для отримання зарплати. У відділенні мені видали замість старої картки VISA нову картку Простір (я не одразу навіть зрозуміла, що це така платіжна система, інакше я б відмовилась. Але я ніколи не чула про цей Простір, і спочаку подумала що це просто такий дизайн картки).
Працівник банку, яка видала мені цю картку, не пояснила мені, що це інша платіжна система, яка не є міжнародною, і використовується тільки в Україні та має купу обмежень.
В результаті я НЕ можу:
— додати карту в Apple wallet
— сплачувати через QR код
— сплачувати в інтернеті
— сплачувати через термінал у багатьох магазинах
— сплачувати за мобільний зв’язок
— це напевно не повний перелік, тільки те, що я виявила за тиждень користування цією карткою
По суті, все, що можна робити з цією карткою, це знімати готівку у банкоматі та сплачувати за товари у магазинах (але не у всіх). Тобто замість нормальної картки VISA, я тепер маю цю картку Простір, яка має дуже обмежений функціанал. Мене про це ніхто не поінформував, що свідчить про дуже низький рівень обслуговування.
Що бісить найбільше у цій ситуції, це те, що людям без попередження видають картку, яка працює тільки у межах України, в той час як у країні йде війна!
Коли я звернулась до іншого відділення, вже у Запоріжжі, мені сказали що тепер цю карту не можна замінити на VISA або Master Card, навіть на діджитал картку. Тепер єдине що можна зробити, це відкрити нову картку VISA (але тільки діджитал, тому що пластикові чомусь не випускають більше), і прв’язати цю нову картку до виплат зарплати. Тобто тепер я маю зробити купу додаткових дій та витратити час на все це, чого можна було б уникнути, якби працівники банку належно виконували свої обов’язки.
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
21 липня 2022, 10:00
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що при зверненні до відділення склалось таке непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо бесіду зі співробітником по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
Ми не обмежуємо видачу карток. В той же час, перевірити наявність необхідного пластику у зручному відділенні можна за зверненням до підтримки банку.
Також наразі відновлено можливість замовлення карток з фото та індивідуальним дизайном у відділеннях банку.
1 не зарахована
10 червня 2019, 12:19
Я мала намір замовити копіювальний апарат Canon IR-2520.Знайшла дану модель на олх. Вказаний користувач Антон, тел.0502053231 скерував мене на вищевказаний сайт.Я зареєструвала замовлення і мене повідомтли, що необхідно здійснити передплату в розмірі або 50%, або 100%.Я, відповідно оплатила 50% в розмірі 7241,21грн 28 травня 2019р. після цього продавець повідомив, що або ми переплачуємо 100%, або продавець може повернути мені кошти.Я погодилась, щоб кошти повернули та на жаль гроші мені так і не повернули станом на 03,06,2019р.Картка на яку перераховували гроші 4149 4991 1737 0401 Власова Валентина Олегівна.Продавець Антон не піднімає слухавки і видалив повідомлення з олх. я в цей же день 28,05,2019р. повідомила в Приват Банк на гарячу лінію про випадок.В мене є номер картки, прізвище та ім'я і по-батькові даної особи.30,05,2019р написала заяву в міліцію.Зателефонувала знову у Приватбанк та вони повідомляють, що не можуть відповісти на дане питання конкретно, що моєю ситуацією займається внутрішня служба.Я от не можу збагнути як Приватбанк перевіряє своїх клієнтів, чому надалі співпрацює з шахраями?????
Я думаю таких заяв безліч…
Чому не блокують картки шахраям ??? Чому не повертають кошти?????
Коментарі (23)
Ответ банка
Приватбанк
10 червня 2019, 13:31
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх Клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо Клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації, Банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а Банк, у свою чергу, завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, Банк не може виступати у ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Львові 🏦 / Відділення Приватбанк: пл. Адама Міцкевича, 6/7 , Львів
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7 . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7 - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.