×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Розголошує банківську таємницю
Нарешті зікінчилась моя тяганина з банком (починаючи з 22.02.2024р.) щодо повернення коштів які були заблоковані (про це також був окремий негативний коментар). Кошти повернули, і яке було моє здивування, що кошти були повернуті на підставі ст. 15 ЗУ, а не підставі заяви ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, ця інформація була прописана в призначення платежу — і стала доступною третім особам. Цим банк розкрив оцінку клієнтського (мого) ризику, що я вважаю є таємницею.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу: РАХУНКИ ЗАКРИТО ТА ЗАЛИШКИ ПЕРЕРАХОВАНО ВІДПОВІДНО ДО МОЄЇ ЗАЯВИ.
(P.S. — думаю, що зможу передбачити відповідь банка. «нам дуже прикро, ми розглянемо ситуацію та спробуємо допомогти»)
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
неадекватний фінансовий моніторинг
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Просто неадекватний фінансовий моніторинг
Рахунок ФОП прожив 5 днів. На рахунку було всього 3 операції:
1) Надходження грошей ПФД на рахунок
2) Покупка за гроші від ПФД товару у контрагента
3) Надходження грошей від клієнта за продаж товару
Все. Далі отримав блокування.
Написали список документів котрі треба надати та написати пояснення про діяльність, то я надав все на пошту з електронним підписом. В пояснені докладно пояснив, що я продаю та чим займаюсь і що мої основні покупці, це майстерні по виготовленню FPV дронів і логічно, що такими діями вони гальмують поставки запчастин для їх виготовлення.
Приходить відповідь, що не розблокують. Розумію, що це якась маячня, то йду в відділення подавати всі документи і самостійно робили скан-копії з оригіналів документів. Через декілька годин прийшло повідомлення менеджеру банку, що мені відмовлено. Скоріш за все, то навіть ніхто не дивився документи, бо я приніс їх за годину до закриття відділення, а о 20:30, то менеджер банку отримав повідомлення, що відмовлено.
Гроші сказали переведуть в інший банк з призначенням, що гроші заблоковані по статті 15, а саме шахрайство, виготовлення зброї масового вбивства і т.д., що буде вести одразу до проблем з банком, де гроші будуть отримані.
У відділені забрати гроші, а ні з депозита, котрий вже 1.5 місяці як закінчився, а ні з картки фізичної особи, а ні з рахунку ФОП — не дають.
Банк — дно. Такого відношення не очікував. Якщо дзвонити на гарячу лінію, то при кожному дзвінку на ті самі питання, то будете отримувати різні відповіді, так я це було в моєму випадку.
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Окремо хочемо подякувати Вам за вклад, який Ви робите задля Перемоги нашої країни. Обіцяємо докласти максимум зусиль задля вирішення питання.
Ваш запит зафіксовано та передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Безпідставне блокування
банку.
Термін відповіді на запит становив 5 днів.
Згідно з листом-запитом, ненадання необхідних документів в установлений
строк призвело б до блокування рахунків. Інформацію, запитану фінансовим
моніторингом, було надано в відділенні на наступний день після отримання запиту. Ця
інформація включала стислий опис фінансових операцій та господарчої діяльності,
договори з клієнтами, акти виконаних робіт, рахунки, договір фінансової допомоги та листи подяки від військових частин.
Після закінчення вказаного терміну, не було надіслано жодного повідомлення,
не отримано ніякого фідбеку, і рахунки не були заблоковані.
З упевненістю, що кількість документів та пояснень достатня, без додаткових
заходів я продовжував використовувати рахунок для подальших операцій.
Проте, 05.10.2023 року, несподівано для мене та без попередження банк заблокував рахунки при отриманні платежу від Замовника за виконані
роботи.
Звертаюсь до вас стосовно відповіді банку на запитання про зміну призначення та нерозголошення оцінки клієнтського ризику, що було вказано в листі від банку No81−26-
4/2285 від 23.10.2023 р.
Пояснюю, що маю на увазі. Якщо в призначенні платежу пишеться по якій статті
припинена ділова діяльність, то це називається «передача інформації», тому що
інформація, яка передається в текстовому вигляді символами, які називаються
«алфавіт» свідчить про надання символів в послідовності, яка передає конкретну
інформацію, а саме оцінку клієнтського ризику, бо послідовність символів у вигляді
«припинення ділових відносин згідно ст.15» і є передачею інформації про оцінки
клієнтського ризику.
Також листом No81−27−5/190 від 24.01.2024 р ви заначили, що оцінки не передаються, але через кому в тому ж самому реченні продовжили, що ви їх
передасте у вигляді призначення платежу. Це досить дивно для системного та честного банку в одному реченні надавати дві протилежні позиції.
Також в жодному листі від банку не вказано посилання на номер законного
державного документу (закону, підзаконних документів, актів, наказів тощо) стосовно
саме призначення платежу при закритті рахунку по статті 15.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу
для перерахування залишку коштів не вказуючі причину переказу.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Благодарность
Огромное спасибо за внимание и понимание моей ситуации. Я, пенсионерка, беженка от войны в Украине за рубежом, и мою карту пенсионную, заблокировал банк. Три дня я звонила на горячую линию и никто кроме этой девочки мне не помог.Я была уже в отчаянные, и тут Катерина решила все мои проблемы.Огромное человеческое спасибо за такое отношение к людям!!!
Ми щиро вдячні Вам за такий теплий відгук! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням. Також будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення номер телефону, з якого Ви дзвонили та орієнтовний час дзвінка, щоб ми змогли передати Вашу подяку оператору.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Порушення прав клієнта.
Ми засмучені, що у Вас склалось таке враження! Хочемо зазначити, що безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги.
Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Припинення відносин
Я військовий, і вже на момент запиту документів та пояснень я був на сході, про що їм і повідомив. Сказав, що одразу, коли буде можливість — надам.
На початку грудня була невелика відпустка. Я прийшов у відділення, розповів про причину, надав документи (скани багатьох були у телефоні), написав пояснення. Зробив усе, що просила менеджер. Повернувся назад, більше тижня жодного повідомлення від банку не отримував та зв’язався. З’ясувалося, що вони нічого не знають, жодної інформації від менеджера відділення не отримували і попросили все надати заново. Як я не просив знайти менеджера, щоб не робити повторне надання документів (мені це складно було), нічого не допомогло. Почалося тривале листування з банком електронкою.
Я надав усі можливі виписки, декларацію, пояснення. Це тривало понад три місяці. У мене склалося стійке відчуття, що пояснення ніхто не читає, а документи розглядаються поверхово, тому що ігноруються факти, що підтверджуються документально, і робляться хибні висновки, які спростовуються документами. При цьому банк часто просто не звертав уваги на пояснення та документи, повторюючи те саме…
У мене сума задекларованого доходу в рази перевищує поповнення картки. Все, що поповнив, вивів на один рахунок в іншому банку через СЕП. Потім повернув назад частину грошей із цього рахунку, так само через СЕП, що добре видно з виписки, але банк продовжував вважати цю суму новим поповненням. Але навіть із цим, новим (на думку банку) поповненням, мій задекларований дохід у рази перевищує загальну суму поповнення, яку вони вважали. Плюс, маю грошове забезпечення військового, декілька депо в грн. Навіть поточних надходжень вистачало на підтвердження. Крім цього, я надав виписки на зняття готівки, якої вистачало для підтвердження.
Банк продовжував повторювати одні й самі фрази, просто ігноруючи мої документи і пояснення. При цьому вони на місяць зникли, просто не відповідали. І відповіли тільки після того, як я дістався нормального зв’язку і кілька разів протягом кількох днів дзвонив на КЦ. І щоразу мені обіцяли, що прямо зараз, протягом Х хвилин, мені передзвонять. Звичайно, ніхто не передзвонював. Зрештою передзвонила мені менеджер, яка не дивилася моїх документів! Тобто говорила вона те, що сказали чи написали їй інші. Чи потрібно говорити, що складно вести конструктивний діалог у такий спосіб. Потім, коли від них у черговий раз довго не було відповіді, вони почали говорити, що не отримували від мене листа, хоча я отримав від банку листа, який каже, що мого листа передано спеціалістам, чекайте … днів.
Кілька разів я дзвонив та просив переключити на конкретного менеджера, який займався моєю справою, називав прізвище, ім'я менеджера. Вони щось при мені перевіряли, мабуть, її наявність, і щоразу мені обіцяли, що вона мені ось-ось передзвонить. Через деякий час я дізнався, що вона давно вже не працює в банку! Але щоразу мені обіцяли, що цей менеджер мені передзвонить!
Декілька разів банк повідомляв різну суму, на яку я готівкою поповнив свою карту і яка вимагає підтвердження! Схоже, що ніхто навіть не розбирався у деталях операцій.
Давно я не зустрічав настільки жахливого, часом хамського ставлення до клієнта. А робота підтримки клієнта — взагалі повне дно.
Склалося стійке відчуття, що банк не зацікавлений у відновленні відносин, рішення припинити відносини було прийнято ними відразу ж, але банк не мав законних підстав для відмови, тому вдавався до простого ігнорування та вимотування клієнта. Останнім листом, коли в них закінчилися підстави ще щось просити, вони просто написали, що у відновленні відносин відмовлено, без будь-якого пояснення.
Не хочеться в це вірити, але основна причина розриву відносин, яка спадає на думку — це внутрішня політика банку до військовослужбовців, оскільки Raiffeisen Bank International минулого року визнавався спонсором війни.
Сумно
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, хочемо подякувати за Вашу службу! Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
З розумінням відносимось до Вашого відгуку, та навіть не можемо уявити емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт — найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Проблеми з якістю обслуговування
І мені хотілося б щоб банк і надалі радував мене та інших клієнтів високою якістю обслуговування. На жаль, у моєму місті (Кагарлик, Київська область) часом здається, що ти маєш справу не з сучасним банком, який підтримує європейські стандарти банкінгу, а з приватом або ощадом у їхніх найгірших проявах.
Все відбувається одного дня, 25 березня.
Найближчий до мене банкомат райфу на вулиці Россавській 24 просто вимкнено. Кілька днів тому знімав у ньому готівку. Банкомат дуже брудний. Спочатку він був просто брудним, запорошеним, потім його протерли брудною ганчіркою і просто розмазали цей бруд банкоматом і екраном так, що важко прочитати, що там на екрані. Невже така велика проблема для банку, відділення якого є в Кагарлику — раз на тиждень із ганчіркою та серветками та містером мускулом протерти екран і сам банкомат? Банкомат місяцями брудний і всім начхати.
Не зміг зняти готівку — пішов у банкомат у відділення. Десь кілометр від непрацюючого банкомату. Почалася повітряна тривога, відділення зачинилося. Не біда — другий банкомат на вулиці, якось зніму гроші. Переді мною бабуся та дідусь знімають гроші. Їм складно, знімають у кілька прийомів, можливо, вони не знають, що можна ввести суму вручну і отримати за один прийом, знімають у кілька прийомів по тисячі. Все це не швидко, стою під дощем хвилин 10−15, чекаю. Підходить моя черга. Знімаю через телефон із NFC. Мені треба зняти так, щоб були сотні та двухсотки. Тож знімаю 800. Банкомат видає. Намагаюся повторити — вдруге з NFC банкомат відмовляється давати готівку. Пише абсурдні помилки, наприклад «ваш банк недоступний» або «неможливо виконати цю операцію». Загалом зняти з NFC я не зміг. Добре, що в рюкзаку була карта, за її допомогою я без проблем зняв необхідну мені суму. Чому банкомат не дозволяє виконати більше однієї операції зняття з NFC? Якщо десь стоять ліміти на такі операції — як їх зняти? У додатках не знайшов.
Закінчив із банкоматом. Складаю речі у рюкзак. У тамбурі банку прибирає прибиральниця. Замітає сміття у совок, відчиняє двері назовні та просто викидає сміття назовні на тротуар. Це нормально? Це вже європейський банк чи вже ні? Якщо у прибиральниці культурний рівень не дозволяє зрозуміти, що так робити не можна — можливо, у начальника відділення є розуміння? Купуйте прибиральниці відро для сміття, щоб не довелося викидати сміття на вулицю, це не нормально, центр міста, шановний банк і таке відбувається. Якщо Ви думаєте, що я вигадую — готовий надати точний час, коли це було, подивітесь по камерах.
Давайте зробимо банк краще — щоб вам не було соромно, а клієнтам було приємно користуватися вашими послугами. Дякую!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Михайло, цінуємо за співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Ми засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу та користування нашим банкоматом, призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Дякуємо за фідбек, адже це допомагає удосконалювати наш сервіс та обслуговувати Клієнтів на ще вищому рівні.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Фінмоніторинг
Вдячні за очікування та перш за все хочемо побажати Вам швидкого одужання.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коли Ви будете готові надсилати документи — наш менеджер чекатиме на Вас у чаті застосунку «Райффайзен Онлайн» і допоможе з поданням документів та проведенням комунікації з профільним підрозділом, як і домовились.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (15)
Брехуни!!!
Розпродував старі товари на олх та отримав 2 платежі від батьків та мами. (Це все відбувалось в Серпень-Вересень).
Скинув я детальний опис на електронну пошту: fin.doc@raiffeisen.ua, після чого в них були додаткові питання спочатку за продані товари на олх, надіслав їм документи, потім запитали за кошти від батьків, також надав документи, після чого прийшла відповідь ви не надали усі документи (що їм саме зараз потрібно не уточнювали). Запитавши, які документи їм потрібно мені не надійшла відповідь. Після чого я вирішив знову зібрати усі ці документи в одне повідомлення і відправив його на raif.help@raiffeisen.ua. Тут мені хочаб відповідали, що моє повідомлення отримано і пішло в роботу, але відповідь я кожного разу отримував +/- 14 днів. Тут теж просили надати НЕІСНУЮЧІ документи з Нової та Укр пошти (позвонивши на гарячу лінію Нової і Укр пошти, записавши на диктофон, що такої інформаціє в них немає і не може бути) після цього знов очікування +/-10 днів. Потім знову питання і так далі.
Звернувшись на відділення працівники сказали мені, що нічим допогти мені не можуть і незнають, що робити в такій ситуації.
В продовж цього усього періоду дзвонив на гарячу лінію разів 50, оператири казали «Протягом дня з вами звяжеться менеджер, який займається вашим питанням», «Протягом 3 годин з вами звяжеться менеджер, який займається вашим питанням»
«Я особисто попрошу мемнеджера, щоб він зв’язався з вами». За весь цей час лише 1 раз до мене справді передзвонили, попросили знову відправити інформацію на пошту: troubleshooting.raifhelp@raiffeisen.ua. Я відправив знову усю інформацію 28.02 на цю пошту.
Сьогодні 23.03 ніхто до мене не дзвонить і ніяких змін немає
Карта заблокована вже 3 місяці (Зарплатна). Дитині 6 місяців, дружина в декреті
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк без підстав блокує рахунки
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (10)
Не можливо забрати власнi кошти. Жах!!!
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Відкритя рахунку ТОВ
Це не про працівників відділення, а про систему само банку.
Вас будуть питати про все: скільки буде дохід на місяць, де коли буде діяльність, а нащо вам рахунки, скільки працівників, скільки буде в них заробітна платня, яку діяльність будете вести не згідно З КВЕД, де в вас реклама, і так далі.
І якщо у вас дія і НАВІТЬ дяі з підписом, то всеодно вас не знайдуть у «своїй системі» і треба відкривати картку фіз. особи.
АААА провів 4 ГОДИНИ в відділені!!!
через відкриття рахунку на 1 Юр. особу.
БОЖЕ ЛІСОМ ЙДІТЬ! Максимально довбана система в банку відкриття рахунків.
Максимально Н Е рекомендую банк.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми ні в якому разі не нав’язуємо продукти нашим клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Хочемо пояснити, що запитування Ваших даних, в тому числі дохід, вид діяльності, передбачений Правилами банківського обслуговування.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Обнуляйте усі рахунки, якщо активно не користуєтесь картками
Як клієнт багатьох банків, розумію свою неуважність, що не вивчив тарифи Райфу, однак неприємно.
Цей відгук пишу у якості поради не тримати взагалі ніяких коштів у райфі на рахунках (у тому числі АТБ-картки, які всі масово відкривають), якщо регулярно не користуєтесь усіма картками, тому що 180 днів проходить непомітно (особливо клієнту багатьох банків, за усіма картками на слідкую), а банк ні про що не попереджає, зато рекламні повідомлення аж бігом.
Ганьба
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Для відновлення пароля потрібно ввести дані карти, у разі її відсутності Ви можете відкрити нову фізичну у відділенні Райфу. Якщо немає можливості завітати до відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, щоб отримати дані карти й відновити доступ у Райффайзен Онлайн.
Також хочемо пояснити, що списання комісії передбачено за неактивний рахунок згідно з тарифами. Неактивним вважається картковий рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів.
Згідно з умовами та правилами обслуговування (стаття 2 Відкриття та закриття Рахунків. Пункт 2.3.1) Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 6-х місяців.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Редкие ***
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Дійсно, у випадку, якщо Ви були раніше клієнтом нашого банку або отримували послуги, які передбачають отримання та збереження паспортних даних, і з того моменту у Вас змінились персональні дані — може виникати помилка при спробі реєстрації.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Заблокували рахунок
Погодилась закрити рахунок, пішла відділення написала заявлене про закриття рахунку, мені сказали что повернуть кошти протягом 10−14 днів, пройшли ці дні навіть більше, а коштів немає. пішла знов відділення сказали что менеджер помилився та вказав не вірні моі дані, подала знов заявлене про закриття рахунку і знов мені кажуть очікуйте 10−14 днів.
Получается закриття рахунку виходить більш місяця, як мені розраховуватися?
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код), а також адресу відділення, до якого Ви звертались для закриття рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що, на жаль, з Вами не зміг зв’язатись наш спеціаліст, проте питання щодо прискорення закриття рахунку було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
З якогось дива заблокували карту!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Картка АТБ від raiffeisen
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк. Активувати картку АТБ можливо за інструкцією в конверті за наявності додатку Дія із біометричними документами (ID-картка або закордонний паспорт). Також активація доступна в нашому додатку MyRaif також за наявності біометричних документів. Якщо ж Ви маєте паспорт-книжечку, активувати картку можливо лише у відділенні Банку, на жаль. Після активації буде зараховано 50 грн, тобто вартість картки.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Блокування рахунку
Запросили документи для перевірки. Окрім пояснення, що це були прямі надходження від різних фіз.осіб за продані б/в речі, я більше нічого надати не можу, нажаль. Є довідки про доходи та сплачені податки, але це все не підходить банку. Що робити в такому випадку?
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Вимагають те, чого самі не можуть надати.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ — АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Нам щиро шкода, що у Вас виникли складнощі в наданні документів. Ваше звернення наразі знаходиться в роботі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)