Більше місяця висить в повітрі заява про страховий випадок!! Не Рекомендую зв\'язуватись з цією компанією!
1/5
Маю страховку, яку оформила в додатку Приват. 30.11.2023 стався прикрий випадок внаслідок якого я отримала травму хребта. В той же день зробили знімки та пройшли консультацію лікаря травматолога. Ввечері цього ж дня подаю документи — висновок лікаря, рентген, довідку. Тиша. Справа DNHEPPI-19370ED навіть не розглядається. Я вже 5 разів дзвонила на гарячу лінію, уточнювала чи потрібно ще документи? коли буде розглядати страхова мій випадок? Весь час відмовки-чекайте! Уточнила чи підпадає мій випадок під страховий-так! Пункт 7.1 Ризик Б та Г. Максимально недобросовістна компанія! Читаючи відгуки інших, розумію, що десь ще через місяць отримаю відмову, спираючись на якийсь тіньовий додаток до договору(який клієнту не покажуть при підписані). Неприємний осад. Не Рекомендую!
3 января 2024, 11:25
Вітаємо! Ми в УНІКА шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Надішліть нам, будь ласка, Ваше ПІБ, індивідуальний податковий номер та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна