Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Медичне страхування тут - суцільна трата нервів

2/5
Дмитро2024-02-01 19:36:07
Проходив лікарів, назначили аналізи та УЗД. Так от весь день мене не могли записати на здачу цих аналізів, спочатку виясняли які з назначених аналізів вони можуть покрити, наче про все домовились. Потім мені дзвонили просили скинути якісь старі аналізи, які я здавав за місяць до цього і яких чомусь немає у страховій, бо без них ніяк не можна записати на нові. Потім подзвонили і сказали що записали мене, але чомусь лише тільки на частину з назначених аналізів. Коли я спитав чому не на всі, в страховій почали по новій виясняти що з аналізів вони можуть покрити, а що ні. В результаті, як мені сказали в асистансі на наступний день, коли я не поснідавши вже стояв на рецепції клініки щоб здати кров, через якийсь технічний збій мене так і не записали на інші аналізи і довелось ще сидіти чекати, доки страхова внесе гарантію. На УЗД тоді до речі теж не записали, довелось ще раз дзвонити і просити записати, хоча це було обговорено ще в перший раз. До речі ліки, які назначив лікар приймати впродовж місяця, замовили у кількості в 2 рази меншій, ніж потрібно, і як сказали в асистансі коли я подзвонив дізнатись чому так: «у вас скоро закінчується дія страхування, тому ми замовили найменшу можливу кількість». Звісно, дізнався я про це коли вже отримав ліки і прийшов додому, під час обговорення замовлення ліків мене про це ніхто не попередив. З тих страхових компаній послугами яких мені доводилося користуватися, тут поки найгірше.
Арсенал Страхование
2 февраля 2024, 8:58
Надайте в приватні повідомлення номер вашого полісу або ПІБ ми детально розберемо ситуацію та надамо вам зворотній звʼязок.

Комментарии к отзыву - 2

natashaGranatashaGra2024-02-03 21:34:02
Не первый такой отзыв. Один раз - случайность, второй раз - уже подозрительно, третий - система
АрсеналАрсенал2024-02-05 09:37:22
В першу чергу перепрошуємо за спричинені незручності та непорозуміння щодо гарантованих послуг в клініці. За зверненням проведено службове розслідування, належні заходи для покращення сервісного обслуговування клієнтів вжито. Що стосується призначених ліків 01.02.2024 р., то Вашим роботодавцем зупинений Договір добровільного медичного страхування від 04.02.2024 р., а відповідно до п.13. Договору страхування "Порядок та умови здійснення страхової виплати" 13.18 Страховик не відшкодовує витрати після закінчення строку дії або достроковому припиненні дії Договору по відношенню до конкретної Застрахованої особи. Враховуючи вищевикладене з боку Страховика замовлена можлива кількість ліків, яка призначена для лікування в період Дії Договору страхування. Дякуємо за зворотній зв'язок — це дуже важливо для вдосконалення нашої роботи!
Отзыв успешно отредактирован