ВХОД
Вернуться

юныверссал банк не відповідає за роботу своїх співробітників

sequa sequa
2 июля 2015, 11:30
1
Банк не відповідає за роботу своїх співробітників

В мене від юніверсал банку лише негативні враження.

Працюю з двома відділеннями – на проспекті Перемоги та на Борщагівській, і там і там некваліфіковані співробітники, але ще гірше те, що керівництво не відповідає за їх роботу.

В відділенні на проспекті Перемоги керівник надав неправдиву інформацію про їх послуги, коли дійшло до справи, виправдовувався, що такого він не міг казати.

В Борщагівському відділеннів через халатність співробітниці яка веде СПД – у вказаний мною день не була подана заявка на продаж експортної виручки, через що я поніс збитки, на вимогу пояснити, чому, співробітниця сказала, що «НЕ ВСТИГЛА».

Керівник відділення вину в тому, що не встигли визнає, але в тому, що я втратив гроші – ВОНИ НЕ ВИННІ. Компенсувати збитки в розмірі 1500 грн всі відмовилися.

Скарга з доданими документами і інформацією з НБУ в центральний офіс – принесла лише вибачення за незручності, але вимога компенсувати хоча б матеріальні втрати залишилася незадоволеною. Буду писати скаргу в НБУ, думаю у випадку перевірки вони заплатять хабарами в рази більше ніж мені винні.

Враження, що там працюють некваліфіковані безвідповідальні ***
А позиціонують себе як європейський банк…

Змінив банк, що обслуговує мене і задоволений.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд