Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство, буду звертатись в нац. банк з заявою та прокуратуру.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрей Дудник 22 января 2015, 17:25
Мене звати Андрій Дуднік, м. Хмельницький
19.01.2015 числа мною був здійснений платіж з карти 5289 4471 2549 1138 на суму 2376,96 USD
В цей день у мене заблокувало суму по курсу мастер карт 16.005 грн. Перед оплатою я заходив на сайт банку, та дзвонив на гарячу лінію, де мені було чітко сказано, що спишеться сума по курсу банку 16.53 + 1% за конвертацію. Так як нац. банк встановив обмеження для банків 16.53, тому я за цей курс не хвилювався, що він зімнеться на протязі 2-3 днів.
20 числа, банк самостійно, без мого відома, встановлює окремий курс для карт у сумі 21.20 грн, оминаючи постанову нац. банку для готівкового курса, і списує мою суму вже по курсу 21.20, із-за чого моя розрахункова карта більше чим на 12000 грн в овердрафті. Мало того, що вони неправомірно списало в мене мої кошти, так вони ще і на ці гроші наложили 48 % річних!!! Хочу зазначити те, ще це розрахункова карта, а не кредитна, тому ця карта видається всім людям, хто її захоче, не дивлячись на кредитну історію клієнта. В моїй анкеті, коли я оформлював карту, я вказував, що я безробітній, тому виникає питання, як Ви затягнули безробітною людину в кредит?!
Також, перечитавши ваш договір, в жодному пункті не зазначено штрафні санкції та термін погашення цього овердрафту, тільки 48% річних, зважаючи на це, погашати цю заборгованість не бачу сенсу, або погашу її, через 5 років, коли ця гривня абсолютно не буде платоспроможною.
Також я є голд клієнтом банку, і за цей рахунок я сплачую 800 грн за обслуговування!
Банк має право змінювати курс без попередження клієнтів, але не має права без інформування створювати НОВИЙ пункт «курс для карт», особливо після того, як оплата вже пройшла успішно!
Висновок: 19 числа гаряча лінія не повідомила про нові правила, на сайті банку теж нічого не писалось, на інформаційних стендах в банку теж нічого не було. Я написав скаргу в банку, але впевнений, що це не допоможе, саме тому бачу сенс для позову до суду. Всім дякую!

Комментарии - 6

+
+1
Dmitrik7
Dmitrik7
22 января 2015, 17:35
#
Это говорит обо одном, СКОРО КУРС грн к долл будет 21. Причем официально. Как только нагребёмся кредитов (я об государстве).
Возвращать? Не, простят ;)
+
0
UniCreditBank
UniCreditBank
23 января 2015, 9:25
#
Шановний Андрію, це не нові правила чи введені тарифи, а просто зміна курсу. На жаль, у банку немає можливості повідомлять про неї заздалегідь. До речі, курс встановлюється банком щоденно.
Щодо платежу, то за правилами міжнародних платіжних операцій він проводиться у два етапи- блокування і списання суми. Між ними може пройти до 10 днів, а списання проходить саме за курсом на день списання, а не блокування. Тому мабуть, на жаль, у вас списало за курсом вже після 20 числа.
+
+2
Андрей Дудник
Андрей Дудник
23 января 2015, 9:56
#
Списало 20 числа, а розрахунок був 19.
Така велика маржа неприпустима, тим більше різниця між оплатою і списанням менше 24 годин. Ваша відповідь, стандартна, таке відчуття, що ви всім людям відповідаєте стандартний текстом.
Для вас це можливо не великі гроші, але для мене це суттєва сума.
«Шановний Андрію, це не нові правила чи введені тарифи, а просто зміна курсу.» Нові правила є, тому що раніше цей курс прикріплювався до комерційного курсу + 1 % за конвертацію, а зараз не комерційний курс, а курс для карт. В моєму договорі немає жодної відмітки про подвійний курс!
Відайте гроші!
+
0
seryi123
seryi123
23 января 2015, 14:59
#
В пятницу 16,01 по всем отделениям банка была разослана директива про то, что с 20,01 будет повышение курса доллара до рыночного, на сайте этого не было. Поэтому слова банка о невозможности предупредить о изменениях курса доллара заранее — враньё!
+
0
vic4ever
vic4ever
24 января 2015, 14:00
#
В мене подібна історія, але з іншим банком. Там заднім числом ввели комісію в розмірі 20%, не повідомивши заздалегідь не тільки клієнтів, але і працівники на відділенні про зміни не знали нічого. Підкажіть, куди написати заяву? НБУ такими питаннями займається, чи відразу в прокуратуру?
+
0
svp
svp
1 февраля 2015, 17:15
#
У меня та же самая ситуация, надо объединиться и что то с этим делать. Так как завтра он может поставить курс 200 грн за доллар и что тоже будет прав? Я вижу в этом мошенничество, но еще не знаю как это доказать в суде.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсоцбанк 💰 / Отзывы о Укрсоцбанке 📝 / Шахрайство, буду звертатись в нац. банк з заявою та прокуратуру.