Таскомбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 43.15 |
USD | 39.5 | 40.1 |
Все курсы банка |
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Написать комментарий
Имеет платёжная карта Mastercard World Contactless, которая обслуживается в тарифе «Большая 5». Два раза оплачивал её проезд в городском транспорте на валидаторе Visa (оплата бесконтактно), валидатор выдавал чек. Операция проходит офлайн.
При списании средств по этим двум операциям получаю отказ вида «*6317 16.05.2020 13:54:03 TRANSPORT Operatsiю vidkhyleno, zvernitsia do banku: 0443932590» (обратите внимание на транслитерацию буквы Ю).
Звоню в поддержку Таскомбанка. По первой операции мне пару недель назад сообщали, что списание не произошло из-за сбоя на валидаторе. По второй — я плохо приложил карту.
Списание за проезд с платёжных карт Mastercard других банков успешно происходит. Проблем не замечал.
Оплата данной картой бесконтактно в других магазинах тоже работает нормально.
На чей стороне проблема-то? Хочу узнать точную формулировку, по которой происходит отказ в оплате проезда. Эту информацию хочу передать в отдел транспорта горисполкома для решения вопроса.
PS На чипе операция оплаты успешно записалась. Считывал данные карты программой через NFC телефона.
PPS Оплата проезда платёжной картой через Google Pay успешно прошла.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри.
Комментарии (1)
Чому працівника банку за девять місяців небуло жодно повідомлення про мою заборгованість?
Чому мені було повідомлено недостовірну суму останнього плажу оператором банку, відповідно до якої виникла заборгованість?
Прошу керівників банку розглянути мою заборгованість по даному кредиту.
Вразі бездіяльності банку буду змушений звернутися вище стоящі органи.
Прошу керівників банку віднестися з розумінням.
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер мобільного з якого звертались до Контакт-центру Банку.
Написать комментарий
Інформуємо, що в інтернет-банкінгу TAS2U немає можливості отримати запитувану інформацію.
Отримати повний номер карти Ви можете, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Написать комментарий
2.Почему об этом не уведомляется ясно, прозрачно и понятно? Например, как в Приватбанке, при осуществлении перевода на экране терминала указывается комиссия. Способов множество, но для этого надо быть клиентоориентированным банком и не иметь в штате таких затейников / см. пукт 1 / с хорошей з/п.
3.Складывается впечатление, что в руководстве банка большие жлобы и мелкие жулики, привыкшие тырить деньги из карманов. Жду вразумительного ответа, а не отписку со ссылками на пункты тарифа, который сами только-что сочинили. Иначе буду вынужден прекратить сотрудничество и распространить эту информацию в ФБ и др. соц. сетях.
Комісія за поповнення Ощадного рахунку списується відповідно до тарифів.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням https://tascombank.ua/files/Taryfy_Oshchadnyi_20012020_2.pdf.-
Розділ 3., пункт. 3.3. Зарахування коштів на рахунки, які внесені через ПТКС комісія становить 0,5% від суми, мін. 5 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що в квитанції відображається комісія терміналу.
Також інформуємо, що Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відображення комісії в терміналі самообслуговування.
Написать комментарий
Отримати довідку про закриття кредиту у Вас є можливість виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу з документами.
Звертаємо Вашу увагу, що за видачу довідки передбачена комісія, яка залежить від виду кредитного договору.
У зв'язку з введенням карантину в країні – рекомендуємо відвідати відділення для отримання довідки пізніше, після його закінчення.
Написать комментарий
Кто платит зарплату Банк, или HR? Разницу забирая себе. Оговаривается на собеседовании может только та сумма которая указана в объявлении вакансии, иначе это ЛОХОТРОН.
«Мошенничество» HRов Софии Биляк и Марины Шевченко продолжается…
Комментарии (1)
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написать комментарий
В мене заблокована кредитна картка в таскум банку, а треба здійснити платіж, як мені дізнатись реквізити на які потрібно скидати гроші?
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Інформуємо, що за вказаною Вами адресою термінал самообслуговування працює.
Ознайомитись з переліком терміналів самообслуговування Ви можете за посиланням — https://tascombank.ua/terminals.
Написать комментарий
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написать комментарий
Для розгляду питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, дату звернення, відділення, в яке Ви звертались.
Написать комментарий
Какова комиссия в интернет-банкинге и приложении при переводе личных средств из другого украинского банка в другой украинский банк?
Інформуємо, що при переказі з карти на карту в системі інтернет-банкінгу TAS2U діють наступні тарифи:
1) Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку АТ «ТАСКОМБАНК» – не тарифікується;
2) Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України – 0,45% + 5 грн;
3) Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку будь-якого Банку України – 0,9% + 5 грн;
4) Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку АТ «ТАСКОМБАНК» – 0,45% + 5 грн.
Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті – «Тарифи» (https://tascombank.ua/docs) – «Тарифи для тебе» — Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U».
Комментарии (2)
У Вас є можливість здійснювати погашення кредиту будь-яким зручним для Вас способом, у тому числі й за допомогою мережі інтернет.
Написать комментарий
Уточніть, будь ласка, Ви звернулись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) та повторно уточнили чи надійшло зарахування на погашення кредиту?
Написать комментарий
Інформуємо, що ознайомитись з актуальним курсом Ви маєте можливість на сайті Банку за посиланням: https://tascombank.ua/.
Написать комментарий
Підкажіть, будь ласка, яким чином плануєте здійснити переказ:
через касу ТАСКОМБАНКу?
через інтернет-банкінг TAS2U?
Написать комментарий
Повідомляємо, що розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Або ж Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
Написать комментарий
Відповідь надали в особисті повідомлення.
Написать комментарий