volodumurp volodumurp
15 декабря 2016, 22:34
1
Взяв в фокстроті споживчий кредит на телевізор. При чому міг оплатити товар відразу, але дівчина консультант порадила брати в кредит, бо тоді буде довша страховка на прилад. Ніби все ок, процент 0 і далі подібний «фарш», живу у власному будинку, перепади напруги мають місце бути, повівся. Але попросив щоб кредит зробили як можна коротший, щоб скоріше оплатити. Роблять на 3 місяці. Все ок, чемно оплачую ту сумм що мені написали, все до копійки, все вчасно, чеки зберіг! Останній платіж зробив 29.06.2016. в 15:52. Та й на тому все. 14.12.2016 звонить якесь неймовірне *** з мтсного телефону, говорить що воно з пумба та наїзджає, як колись в 90-их що я им «задолжал денег», и что «я себе думаю?» Це *** було прийнято за звичайну кидалу та послане в те місце, звідки життя бере початок. Але все ж вирішив поцікавитись у пумба, кому дали мої персональні дані, а тут почалось. Це *** звонило з своєї мобілки, бо я так зрозумів що корпоративного телефона цей недобанк немає. Щоб позвонити на гарячу лінію — зїло 50грн з телефону і НІЧОГО НЕ СКАЗАЛИ! «У вас долг, переключим на кредитный отдел», тоді скинули, ніхто не перезвонив — сам не дозвонився. Пішов у фокстрот, кредитний менеджер вже нова, типу нічого не знає. Після тривалої дискусії, позвонила в пумб сама, виявилось, що мені по ходу діла впарили платний рахунок 2620… де за обслуговування беруть по 25грн/міс. Ну добре сам винен, давайте оплачу. А фіг! Щоб закрити той рахунок треба їхати за 100км в Луцьк(в Нововолинську тих ніщебродів нема) і не факт що відразу закриють. Відкрили автоматично, а закрити проблема, обслуговують бідолашні.
1 Де в мене ще вилізла заборгованість по самому кредиту? *** казало що 240грн. Консультант в фокстроті взагалі 900, а потім на гарячій лінії що 90грн! То хто правий і скільки платити?
2 Ніде в договорі не вказано, що після погашення кредиту я маю їхати в банк і казати що оплатив, інакше вони далі будуть нараховувати заборгованість!
3 Дайте чітку інфу скільки заплатити щоб вас забути
Ответ банка
ПУМБ
16 декабря 2016, 11:37
Добрий день! Консультант в торговій мережі, в якій ви оформили кредит на товар, мала повідомити про умови обслуговування вашого кредиту. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук в формі зворотнього зв'язку на сайті нашого банку: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Колеги з управління якістю з'ясують обставини ситуації, що склалась.
Дізнатися заборгованність за кредитом можна в нашому колл-центрі за номером: +38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону). Оберіть, будь ласка, пункт 2 голосового меню для того, щоб зв'язатися з оператором. Колеги ідентифікують вас і повідомлять залишок до сплати. Далі ви внесете потрібну суму, після — радимо звернутися у відділення ПУМБ і написати заяву на закриття кредиту. У відділенні ви отримаєте відповідну довідку.
Також звертаємо увагу, банк ПУМБ діє згідно з чинним законодавством і не повідомляє стороннім особам персональні дані клієнтів. Такая ситуація, про яку ви написали у своєму відгуку, є просто неможливою.
Надалі радимо попередньо ознайомлюватись з умовами обслуговування кредиту.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться