Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Повна відсутність безпеки даних і клієнтського сервісу.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
kcuinred 21 декабря 2023, 14:12
Корочше я просто в шоці. Так сталося, що за кордоном змінила телефон. перед цим уточнила в підтримки як саме мені потрібно буде відновити доступ. Мені відповіли, що я без проблем можу використати закордонний номер у якості фінансового і все працюватиме.

В результаті півроку без доступу до рахунків, купа дзвінків у підтримку і проходжень відеоверифікаціі, але. Але з якого б номеру я не телефонувала відповідь одна — ВИ НЕ Є КЛІЄНТОМ БАНКУ. Тобто я встановила новий фінансовий номер, але не являюсь клієнтом, якщо телефоную з нього.

Тут я повинна сказати, що на цей момент там була незакрита кредитка десь на 2000 грн. Але точну суму я не памятала і дізнатись не було жодного шансу.

І от, повертаюсь я на територію неньки, в мене активуються українські номери і не встигаю я розпакувати валізи, як отримую дзвінок. Ви винні банку гроші, ви маєте терминово сплатити щось близько 200 грн. Все це з такими інтонаціями наче без цієї суми банк збанкротує вже завтра.

Я відповідаю що трошки людина неправа, бо коли я телефоную з цього номеру — я НЕ клієнт банку і отримати будь-яку інфу не в змозі, картки в мене виключно діджітальні, тобто я навіть номеру картки не знаю, щоб її попвнити. Мені треба додаток і за півроку жодна людина мені не допомогла вирішити це питання. А зараз я не можу приділити цьому час.

Співробітниця мені попалась аж занадто сумлінна, мене вона не розуміла від слова абсолютно.
Рішення, які мені запропонували
1. Я надішлю вам номер картки в смс.
… дзвінок надйшов зі звичайного номеру київстар, щоб побачити чию картку я поповнюю, я маю її поповнити в терміналі приваттанку… для доступу к терміналу потрібна пластикова картка, якої немає. У цей спосіб я ніяк не можу дізнатись чию картку я поповнюю і чи надійшли кошти на рахунок…

2. Я надішлю вам IBAN в смс…
Та сама історія що й з номером карти. Якщо попвнювати картку приват з моно по IBAN, треба вручну ввести інші реквізити отримувача в 90% випадках…

Тут я вже відверто починаю крити людину матом. Завершуємо ми на тому, що я йду у відділеня і починаю там скандал.
Прийшла я з телефоном і документами в ДІЇ.

Мені співробітниця банку в м. Кривому Розі у відділенні по пр. Південний 20 з камяним обличчям заявляє, що документи в Дії вони не приймають.
І НА КЛАПТИКУ ПАПЕРУ РУЧКОЮ ПИШЕ НОМЕР КАРТКИ…

Люди ви подуріли? У вас на відділені принтери покрали? Ви розучились давати довідки? Вас не вчать друкувати реквізити?

В мене просто бракє слів, щоб описати свій шок. Ви у свєму вшивому приваті реально пропонуєте людям щось робити з бумажки???
А як гроші підуть не туди? А якщо вона помилилась хоча б в одній цифрі?? Як я потім маю доводити, що поповнила власний рахунок??? Я маю це сприймати як клієнтьский сервіс??? Де безпека даних взагалі??
Якщо мої документи недійсні, то чого ти взагалі мені даєш будь-яку інформацію про цей рахунок???
Так багато питань, так мало відповідей.

В результаті вже мій чоловік телефонував в підтримку і пояснював ситуацію. Чергова відео-верифікація мене як клієнта банку, спроба встановити попередній український номер телефону, три блокування, нічого абсолютно не працює. І тут я згадую пораду іншого оператора і В СМС ЗАПРАШУЮ НОВИЙ ПІН КОД ДО КАРТКИ.
І тільки після цього я, нарешті, отримала доступ і змогла користуватись рахунком.
На це в мене пішов день, в якому кожна хвилина була розписана, але через упоротість банку, мені довелось усе це робити в авральному режимі.

І вишенка на торті — отримати доступ що маминого додатку зайняло у мене 2 хвилини і не потребувало жодної верифікації. А я, дура, довіреність робила.

Думайте кому довіряєте свої гроші!
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2023, 16:28
Вітаємо. Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії операторів під час ваших звернень, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Повна відсутність безпеки даних і клієнтського сервісу.