Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Львов, ул. Шевченко, 358

Адрес:
Львов, ул. Шевченко, 358
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
27 марта 2024, 19:17
Я продавала свою криптовалюту на біржі Binance, оплата була від третьої особи, особа надала квитанцію і я переказала їй криптовалюту. На другий день у мене заблоковано всі мої кошти, тому що ця третя особа подала скаргу на повернення коштів.
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?
Комментарии (8)
Ответ банка
Приватбанк
27 марта 2024, 20:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
3
25 ноября 2021, 11:34
24,11,2021 року мені на телефон зателефонував номер приват банку, номер добавляю, +380 (5673) 6 91 29, і робот приблизно запитав таке: Андрій, ви проводите операцію по переказу 1 грн, просимо підтвердити, або відмінити. Я натиснув 0 для відміни, так було 5 разів, 4 рази я натискав 0, на п’ятий я просто не піднімав трубку. В результаті через 20−25 хвилин в мене з карти, без мого підтвердження було списано 8 разів, такі суми: 4,99$, 249,99$ — 6 разів, і 99,99$. Після дзвінків, в районі 15:05 я написав чат бот, де мені повідомили що менеджер приєднається за 9 хвилин. І в той момент в мене буквально за дві хвилини, без мого підтвердження зняли загальну суму в районі 43−44000 грн. Я звісно одразу побі в відділення, де працівник комусь написала і мені перетелеіонував знову з номера +380 (5673) 6 91 29, і заблокували карту. Тому в мене є два питання: Як приват Банк захищає своїх клієнтів? Хто буде повертати кошти? Як працює захисти Приват Банку і чи варто ним вазагалі користуватись після таких дій. Дуже очікую на відповідь на даний відгук, тому що це реально жесть.
Комментарии (26)
Ответ банка
Приватбанк
25 ноября 2021, 12:51
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
5
19 июля 2019, 16:53
Ще з років навчання у вищому професійносу училищі співпрацюю з ПриватБанком. І ніяких кретичних незручностей ні з ним ні з персоналом я не мав. На відміну від інших банків. А універ я вже закінчив давно.

Найбільшою прикрістю для мене в банку було коли треба було мало не що місяця носити їм скріни паспорту, і то тому що так вимагали чи то податкова чи центральний банк, чи ще яка державна установа.

А так у мене хороші відносини як із цим банком, так і з його персоналом.
Не розумію чому більшість тих підприємст де я працював не хочуть кидати зарплатню на приватівські карти.
Комментарии (2)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
19 июля 2019, 18:02
Доброго дня!
Ми дуже вдячні Вам за таку високу оцінку нашої роботи. Нас мотивує довіра клієнтів, адже саме Ви допомагаєте нам стати краще. Ми старанно працюємо, щоб кожного дня зробити Ваше обслуговування в банку максимально комфортним.
Також, не варто забувати, що згідно до Закону України 'Про оплату праці', клієнта без його згоди не можуть перевести на обслуговування за зарплатним проектом в інший банк.
Кожен співробітник має право вибрати банк, в якому йому буде зручно отримувати зарплату.
Зі свого боку банк зможе надати якісну та кваліфіковану юридичну допомогу, щоб відстояти Ваші права. Досить зайти на сторінку https://privatbank.ua/zp-proekt-outer і заповнити поля.
З повагою, ПриватБанк.
1
9 августа 2017, 9:37
21.08.17 Замовляв карту Gold Mastercard з фото. Платіж пройшов успішно, карта досі не відправлена. При зверненні в відділення і до оператора був зафіксований запит, відповіді так і не отримав. Карта повинна була бути в відділенні ще 04.09
Комментарии (7)
Ответ банка
Приватбанк
9 августа 2017, 10:48
yurcuff7, доброго дня!
Після того, як карта буде виготовлена, Ви отримаєте повідомлення.
Додатково, стежити за доставкою карти Ви можете на сайті https://privatbank.ua/ua/track/.
З повагою, ПриватБанк.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Львов, ул. Шевченко, 358.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Львов, ул. Шевченко, 358- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.