ВХОД
Вернуться

Не своєчасне підкріплення

 _ _ _ _
8 марта 2015, 09:57
4
Ще місяць тому я просив (і банк мав можливість купити валюту дешевше ніж зараз) забезпечити підкріплення для 12 відділення, але цього нажаль не сталося.
Банк заздалегідь знає, що по своїм зобов'язанням (договір №00192652 від 27.08.2013 року відкритого у 12 відділенні м. Києва) має сплатити певну суму у валюті, тому завчасно повинен потурбуватися про її придбання (чого не було зроблено), щоб не створювати собі додаткові проблеми, адже нерегулярні виплати підривають вашу репутацію в цей складний час.
Отже, ще раз прошу забезпечити своєчасне підкріплення 12 відділення для регулярної виплати через касу банку відповідної кількості (в межах 15000грн) $ ЩОДЕННО.
Ответ банка
Platinum Bank
11 марта 2015, 12:29
Ми дякуємо Вам за побажання. Проте, на сьогодні спостерігаються складнощі із готівковою валютою на банківському ринку загалом та у нашому банку безпосередньо. Однак ми, як і раніше, виконуємо взяті на себе зобов'язання.
Ви можете забрати Ваш депозит в доларах в рамках лімітів НБУ при наявності валюти в касі.
Як альтернативний варіант, Ви можете забрати депозит у національній валюті за комерційним курсом банку.
Ми розуміємо, що це приносить Вам незручності за що приносимо свої вибачення.

Комментарии (3)

+
0
igorustr
igorustr
9 марта 2015, 07:34
#
+ за Бахматого!
+
+3
 _ _
_ _
10 марта 2015, 13:26
Киев
#
Прошу банк не писать ответ такого содержания:
Мы наблюдаем сложности с валютой на уровне всей страны и ее банковской системы.
Однако мы, как и прежде, выполняем взятые на себя обязательства.
Вы можете забрать Ваш депозит в долларах в рамках лимитов НБУ при наличии валюты в кассе.
(Вот и обеспечьте кассу валютой!!!)
Как альтернативный вариант, Вы можете забрать депозит в национальной валюте по коммерческому курсу банка.
(И что потом с этими фантиками делать?)
Мы понимаем, что это доставляет Вам неудобства за что приносим свои извинения.
Ответ меня не устроит, лучше выполните свои обязательства.
+
0
 _ _
_ _
11 марта 2015, 10:31
Киев
#
Неделю как представитель банка перестал формально отвечать на жалобы вкладчиков. А зря! Это плохой знак!
Если бы банк активно реагировал на отзывы и решал возникшие проблемы, а не просто успокаивал, негативных отзывов было бы меньше.
Именно банк сам нагнетает панику, что в конечном счете может привести к печальным последствиям, чего бы не хотелось.
Начните наконец выполнять свои обязательства!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд