Минфин - Курсы валют Украины

Установить

У всіх бувають глюки, лише в глюках Ощаду винен клієнт.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olhakt 1 декабря 2022, 18:14
Отделение по адресу: Днепр, ул. Калиновая, 53, пом. 52
1. Проблеми почалися з оформлення.
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.
Ощадбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 9:15
Добрий день. Якщо кредитну картку Ви отримали, але не активували, тоді з неї не може списуватися кредитний ліміт. Якщо у Вас є дана картка в наявності, тоді Ви можете зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800, та консультант зможе вам детально надати роз'яснення про списання та зарахування по Вашій карті. Перепрошуємо за незручності.

Комментарии - 10

+
0
19036256
19036256
1 декабря 2022, 18:50
#
Olhakt.cкоріше всього по «технічним причинам«у Вас по Вашому тарифу НЕ МОЖЛИВО відключити СМС,і це не помилка, тому виправляти ії не можливо.
+
0
Olhakt
Olhakt
8 декабря 2022, 18:07
#
Мені оператор на 0800 сказала, що це саме технічна помилка. Ба більше, що мені нібито відправляли СМСінформування, про помилку. Називала дати і час.__ От якби сказали, що неможливо, не проблема.__ Але, якщо технична помилка, то її повинні виправляти, а не розповідати мені, що в разі тех.пом. вони клієнту нічого не винні продовжувати списувати [красти] гроші з рахунку за послугу, яку (а) не надавали, (б) заганяти картку в мінус, зважаючи, що це зарплатна картка і мінусовий баланс на ній не передбачений.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
1 декабря 2022, 19:49
#
Смс информирование нельзя отключить если вы используете ощад 24/7.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 декабря 2022, 19:55
#
Всё возможно, если хоть иногда включать мозги…

Я неоднократно публиковал лайфхак,
в том числе, и на тему как продолжать
пользоваться и интернет-банкингом
и мобильным приложением, получать
смс-ки и не платить за них абонплату…

+
0
Olhakt
Olhakt
8 декабря 2022, 17:58
#
Це вони так кажуть, але вони повинні виконувати заявку по відключенню, бо це можливо зробити, але вони просто не хочуть. І, як мені розповіла співробітниця, вона добилася цього, нагадавши мені мій же метод (комент/відповідь нижче про те, як я закривала кредитний рахунок), просто шантажем «не піду, поки не відключите».
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 декабря 2022, 0:13
#
Вам проще управлять этими действиями в телеграмм боте ощадбанка, я маме выключил смс информирование, уведомления приходят на e-mail, ощад 24/7 вроде отключил, пользоваться ощад 24/7 трудно так как часто платежи даже на небольшие суммы в 10−20к гривен были на проверке по 3−48−72 часов.
+
0
Olhakt
Olhakt
8 декабря 2022, 18:09
#
Дякую за пораду, але я вже позбавилася всіх рахунків.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 декабря 2022, 0:16
#
Неактивированниой кредитной карты не бывает, если вам её выдали то она уже активна, лучше посмотрите в телеграмм боте ощадбанка по вашему финансовому номеру телефона какие карты и счета у вас есть
+
0
Olhakt
Olhakt
8 декабря 2022, 17:52
#
Так, банк вважає її активованою, бо вона прив’язана до рахунку, а рахунок власність банку і, як пояснив мені працівник банку, банк може надати мені кредитний ліміт без моєї заявки. О’кей. Але чому замість «надати», тобто на картці повинні були з’явитися [банківські] кошти, банк зробив мені «мінус», було не зрозуміло. Тобто, я карткою не користувалася, не активувати пін-код через банкомат, тощо. Мені її нав’язали разом з зарплатним проектом і при цьому загнали в «мінус». Я закрила рахунок через 20хв., як виявила це, благо відділення за кілометр від роботи. При цьому співробітник щось там мутив, поки я не сказала, що не вийду з відділення поки мені не нададуть довідку з «мокрою» печаткою, що рахунок ****, який був вказаний в додатку, як мій кредитний, закритий.
+
0
Olhakt
Olhakt
8 декабря 2022, 18:20
#
До речі, в один мій візит, у відділенні при мені стався ще такий епізод: прийшов клієнт, щоб достроково забрати вклад (йому залишався десь тиждень до строку), йому відмовили мотивуючи, що договір складений так, що його не можливо достроково разірвати. О’кей, нехай вони праві, але чоловік засумнівався, бо був впевнений, що там такого не було. На моє зауваження , що можна клієнту показати зразок його договору і він буде розуміти, що це його помилка, там фиркнули і відправили людину прийти через тиждень. А що заважало коректно вказати клієнту на (можливо) його неуважність? Тим паче, що черги не було.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / У всіх бувають глюки, лише в глюках Ощаду винен клієнт.