Минфин - Курсы валют Украины

Установить

З лютого неможливо дізнатися ким і вияснити причину закриття карток, без заяви клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Toma666 20 октября 2022, 19:28
Отделение по адресу: Киев, ул. Срибнокильская, 3-Г
Я 12.10.2022 була на відділенні, на обслуговуючому відділенні в м.Києві, на вул.Срібнокільскій 3 Г. Мені не пояснили, чому і хто закрив мої рахунки. Виходила начальник відділення, і запевняла, що це не вона закривала рахунки, оскільки в банку не можливо закрити рахунок без заяви клієнта. Хоча на гарячій лінії сказали, що саме директор закрив ці картки. Картки були закриті, а поточні рахунки не були закриті.
Інший оператор гарячої лінії сказав, що ці рахунки були закриті по причині того, що в чат боті для клієнтів було доступна тестова гілка замовлення цифрової картки.

На відділенні мені відкрили гривневу картку, взяли заяву на зміну номера телефона (хоча номер тел не мінявся), і запевнили, що і ощад 24/7 запрацює. Наразі я не в Києві. Ощад 24/7 не працює. За моїм номером телефону не можуть надати мені консульстацію, оскільки кажуть, що такий номер не закріплений за жодним із клієнтів. І нову пропонують звернутися до Ощадбанку, вже по місцю знаходження.
Сьогодні, об 18:39 зателефонувала начальник відділення ощадбанку за вище вказаною адресою, з приводу моєї скарги. З номера +380442478402. Я сказала їй ситуацію, що мій ощад 24/7 і досі заблокований. Вона відповіла, що це тому що у мене не підключений смс повідомлення Це абсурд. І рекомендувала звернутися на гарячу лінію. Але знову ж таки, на гарячій лінії кажуть, що я звертаюсь з номера, який не закріплений за жодним із клієнтів, але ваш робот-помічник назвав моє ім'я і по-батькові вірно.

Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.

всі дані надам в особисті повідомлення.
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 10:25
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.

Комментарии - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 октября 2022, 10:20
#
«Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.»

Уверен, что через месяц после письменного обращения
вам очень сильно полегчает от прочитанного текста ответа банка.

Вы всё-таки определитесь, что вам сейчас нужно:
1. работающая карта банка и работающее приложение Ощад24.
2. ответы банка и заблокированное приложение Ощад24.

Если нужен первый вариант, то внимательно читаете
мой блог на тему:
Как бесплатно пользоваться Ощад24/7
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/164410/

Если нужен только второй вариант — пишите жалобы и ждёте ответа.

Как поступать — решать только вам…
+
0
Toma666
Toma666
25 октября 2022, 18:25
#
Мне уже сделали новую карту 12 октября. но при этом ощад24/7 был заблокирован. Для раз блокировки ощад24/7 меня гнали именно в то отделение, к которому я отношусь. Я ВПО, и кататься через полстраны для решения непонятного дибилизма ни сил, ни времени, ни денег нет. Тем более, что на отделении должны были все сделать еще 12го октября. Но что-то пошло не так. Аминь
+
0
Toma666
Toma666
25 октября 2022, 18:30
#
25.10.2022 проблема решена. Регистрация в ощад24/7 по-новой, и по счёту уже в третий раз, прошла успешно.
Спасибо менеджерам и начальнику отделения на Срибнокильсткой 3 Г, г. Киев. Они смогли разблокировать и проконтролировать время разблокировки ощад24/7 и связались со мной.

Ситуация и вправду была не стандартная.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / З лютого неможливо дізнатися ким і вияснити причину закриття карток, без заяви клієнта