Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жалкую що хоч і не зі власної волі але зв’язалась з цим банком

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MariiaSemiianiv 22 октября 2021, 16:31
Заблокувала картку коли там було по нулях, за місяць прийшло сповіщення що за щось зняло 25 грн і тому на заблокованій карті пішли мінуси. Пішла у відділення щоб закрити картку, у чому мені відмовили і сказали що закрити картку може тільки те конкретне віддлення де мені видали картку (а це 1,5 год міськими маршрутками від мого місця проживання). Подвонила на гярячу ліню, де мені сказали що мені мають закрити в будь-якому відділенні в межах області, хотіла дати трубку придставникам відділення але жінка на гарячій лінії відмовилась. Вернулась у відділення де мене ще раз послали у інше відділення, незважаючи на те що сказали на гярячій лінії. Поїхала в те відділення, але по співпаддіню майже одразу після мого 25 річчя. Виявилось що оскільки у мене фото не переклеєне мій паспорт не дійсний і картку мені закрити не можуть, але УВАГА: ЩОМІСЯЧНа ПЛАТА ВСЕОДНО БУДЕ ЗНІМАТИСЬ, із заблокової картки із власником з недійсним паспортом.
Ощадбанк
Ответ банка
23 октября 2021, 11:28
Доброго дня! В даному випадку щомісячна комісія є однією з умов, на основі якої обслуговується рахунок відповідно до умов договору. Цей договір визначає взаємодію між банком та клієнтом, права та обов'язки кожної зі сторін.

Блокування однієї з карток до рахунку обмежує проведення операцій та платежів саме по цій карті, проте не є підставою для припинення списання комісій по рахунку, оскільки він продовжує обслуговуватись.

При зверненні клієнта до відділення, банк повинен його ідентифікувати відповідно до наданих документів і якщо вони недійсні, виконання операцій в такому випадку буде порушенням законодавства. Просимо вас замінити паспорт, тоді ми будемо мати право вас за ним ідентифікувати.

Комментарии - 1

+
0
MariiaSemiianiv
MariiaSemiianiv
23 октября 2021, 20:46
#
То як банк може виконувати операцію списання щомісячно коштів якщо він не може ідентифікувати клієнта? І нічого не відповіли по тому що працівники різних віддліень і гарячої лінії надають різну інформацію. Мої перші відвідини банку були до мого 25-ліття.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жалкую що хоч і не зі власної волі але зв’язалась з цим банком