Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отримання субсидії в Романові

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ВОЛОДИМИР ЛЕМЕШЕК 29 марта 2019, 19:05
І не кажіть потім, що не попереджав! Виявляється ощадна книжка не є підтвердженням клієнта банку! Не можу бути впевненим, що керівництво Ощада являються клієнтами свого банку, але те що вони поняття не мають, що відображається на сайті — це точно!!! Айтішніки чітко описали схему отримання субсидій, але ж ви, ***, не можете щоб все не опаскудити, як в совдєповські часи, штучно створити проблему, а потім з гордістю Розенки і Гройшмани доповідали про усунення! Виявляється схема — схемою, але всім керівникам відділень розіслали цікаві інструкції. По схемі я записуюсь на прийом (на сайті робочий день до 18, а в Романові до 16 і мало того в 15.35 закривають двері на ключ тільки на випуск людей), і відділенні оформляю картку. Після цього я МАЮ ПРАВО вибрати спосіб отримання субсидії НА картку ЧИ швидка копійка!!! Але те, що ти записався НІКОГО не гребе — бо в них своя черга, а по цікавій інструкції тебе примушують на швидку копійку, де звичайно СВОЯ жива черга! А якщо ти хочеш вияснити питання ощадної книжки — то тобі у іншу живу чергу! Кількість людей у приміщенні 2-3 десятки, площа приміщення 5 на 6 метрів, банкетка на 3 сидіння і три стільчика до операторів. Із 5 березня питаюсь оформити картку. А потім ще через пару днів вистояти в черзі за отриманням картки!!! Тому питання до керівництва Ощадбанка: скільки на 29 березня Романівське віділення видало карток по субсидії, скільки зробило виплат через касу, і скільки років вам ще потрібно для забезпечення картками решти клієнтів, яких примусили до вашої д*білоїдної совдепії. Кількість отримувачів субсидії у районі майже 5,5 тисячі! Для прикладу: у Приваті в 4 рази більше приміщення, у 5 разів більше місць для сидіння, у 2 рази менше персоналу і відкриття рахунку займає максимум 20 хвилин!!!
Ощадбанк
Ответ банка
1 апреля 2019, 10:52
Добрий день. Шкода, що у вас сформувалось таке враження, пане Володимире. Оскільки:
1) на офіційних ресурсах надані детальні роз'яснення щодо відповідності наявного у клієнта рахунку процесу отримання на нього коштів по процесу монетизації субсидії. Просимо звернути увагу на схему: https://www.oschadbank.ua/ua/sb3
2) для швидкості отримання коштів по переказу «Швидка копійка» можна здійснити реєстрацію через офіційний сайт чи зателефонувавши до контакт-центру;
3) зважаючи, що виплати за процесом монетизації відбуваються щомісяця протягом належного часу, співробітниками пропонується відкриття відповідного рахунку.
4) зазначимо, що співробітники (наприклад, касир і економіст) мають свій функціонал, тому для отримання необхідної вам послуги, потрібно звернутись саме до компетентного у цьому питанні працівника.
5) іменні картки надаються клієнтам у термін 14 днів, оскільки протягом цього часу ваш запит оброблюється, картка виготовляється і доставляється до належного місця.

Комментарии - 6

+
0
19036256
19036256
29 марта 2019, 21:02
#
ВОЛОДИМИР ЛЕМЕШЕК, Для прикладу-Привату не навязали этот гембель с субсидиями, а кинули Ощад банку.Можно Вам дать совет-Открывайте карту Ощада и получайте субсидию на карту, а потом через Ощад24/7, сидя дома, оплачивайте коммуналку без очереди и без комиссии(на произвольные реквизиты), но за пользование этой услугой с Вас каждый месяц снимут 7грн, выбирайте или очереди в кассу и комиссию за каждую квитанцию, или сидя дома, заплатив 7грн. один раз в месяц без очередей и ругатни дома оплачивать.Желаю удачи.P.S.я не сотрудник, а пенсионер с картой Ощадбанка уже 5 лет.
+
0
ВОЛОДИМИР ЛЕМЕШЕК
ВОЛОДИМИР ЛЕМЕШЕК
30 марта 2019, 15:44
#
Шановна 19036256! Хоча я і навчався в ОНАЗ але я задоволений пізнанням нового колоритного слова «гембель». Може я трішки емоційно висловив свою думку, але Ви не зрозуміли основного посилу, що я майже місяць НЕ МОЖУ оформити обіцяну Мінфіном картку в Ощаді на субсидію! Я не є пенсіонер, і працюю! Я не маю можливості проводити кілька днів у приміщенні відділення Ощадбанку!!! Відвідую ЧЕРЕЗ день! Тому дозвольте Вам дати пораду: Я не користуюся послугами Ощада з 2004 року, а Приватом _ за цей період я НЕ ЗАПЛАТИВ жодної копійки за ОБСЛУГОВУВАННЯ! Майже всі платежі здійснюю через Інтернет — без жодних проблем хоч за кордон! Але якщо Ви захочете з Одеси заплатити послуги користовачу Ощада у Житомир — СКІЛЬКИ Ви заплатите комісійних??????? Тому НЕ радьте всіх їздити на Жигулях, якщо ЖОДНОГО разу не їздили на мерсі! І тим більше — ДЕШЕВШЕ!
+
0
19036256
19036256
1 апреля 2019, 11:30
#
Комиссия за перевод денег, согласно тарифу Ощадбанка 0,5%, а картой Приват банка я имею опыт пользования, у мужа зар.платная, там тоже есть свои нюансы, например коммуналка(газ, свет, ОСББ) всегда в Привате с комиссией, а в Ощаде все платежи без комиссии(на свободные реквизиты, один раз создал шаблон, а потом просто выбирай и плати без комиссии).
+
0
Leon1978
Leon1978
30 марта 2019, 18:59
#
Когда господин Пышный спуститься в низ и поймет что вся система работает как в 90 годах. Тогда может быть что то изменится.
+
0
Leon1978
Leon1978
30 марта 2019, 19:00
#
До привата еще лет 20 ощадбанк будет доганять.
+
0
19036256
19036256
1 апреля 2019, 11:31
#
Leon1978, Пользуйтесь лидером, зачем Вам Ощад? Свобода выбора.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться