Минфин - Курсы валют Украины

Установить

хамське відношення до клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ert1258 4 сентября 2018, 14:08
Сьогодні прийшовши зняти кошти по чеку працівник Стратійчук Лілія Олександрівна своєю ручкою дописала в чеку і змусила переписувати новий чек хоча сюттєвої помилки там не було, нахамила, повисила голос. Чекова книжка коштує грошей і за кожну букву переписувати чек економічно не вигідно. Просили зробити картку працівник відповів що не вміє. Прошу прийняти сурові міри щодо вище вказаного працівника. І вже думаю прейти на обслуговування до іншого банку.
Ощадбанк
Ответ банка
4 сентября 2018, 14:49
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію яка сталась. Проведемо роботу зі співробітником та додаткове навчання для покращення якості обслуговування. Дякуємо, що повідомили!
Минфин
Ответ администратора
6 сентября 2018, 12:46
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.09.2018).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами Ощадбанку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться