Минфин - Курсы валют Украины

Установить

жалоба на керівництво

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
dina1212 13 октября 2017, 21:03
Читаючи відгуки можу з чимось погодитись, а з чимось ні, але хочу звернути увагу на поведінку керуючоі відділення в м, Ізяслав, жінка пенсіонерка. Вона постійно кричить на своіх підлеглих за діло і просто так, робить це де попало, в залі, біля касових вікон, грубо з приниженням, мені як клієнту ніяково, дівчата плачуть але мовчать бо робота потрібна. Але це не все, кричить вона і на клієнтів, бо платять в касі, а треба в терміналі, не раз була свідком, як сварилась на людей біля банкомату, що знімають гроші по карткам привата або інших банків, своім не вистачає. і знов грубо, зверхньо, дивлячись на це, думається що може деяких керівників варто відправляти на пенсію силоміць. Я наприклад намагаюсь як найрідше заходити в дане відділення, але дівчат шкода, працювати під таким керівником це мука, постійний страх і стрес. Зверніть на це увагу будьласка.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2017, 10:34
Доброго дня!
Дякуємо за інформацію! Обов’язково звернем увагу і, при необхідності, приймемо міри.

Комментарии - 2

+
0
toma domик
toma domик
18 октября 2017, 21:10
#
Чисто випадково побачила ваше повідомлення, не погоджуюся, я багато років є клієнтом банку, обслуговування мені подобається дівчата завжди привітні, усміхаються. я вам розкажу свою історію, як я почала користуватися терміналом самообслуговування, «раніше тої штуки боялася як вогню думала забере гроші тай на тому все пиши пропало» але був такий випадок проплату зробити потрібно вже а біля кас великі черги. я покрутилася і незнала що робити і заплатити треба і бігти треба. До мене підійшла поважна жінка і запитала чим може допомогти і представилася керівником. Я розповіла свою ситуацію, вона визвалася мені допомогти і провела до терміналу де показала як ним користуватися і що можна робити. з того часу я користуюся терміналом і не стою в чергах і не витрачаю свого часу.
+
0
dina1212
dina1212
3 мая 2018, 22:00
#
Хотела бы я посмотреть, как руководитель самостоятельно управляется возле терминала, или тестирование самостоятельно проходит, пора бы для тестов установить видео наблюдение. Много интересного увидели, если конечно реальность кого то интересует.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться