Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заміна картки.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
184lula89 22 сентября 2017, 19:29
Вперше зіткнулась з такою проблемою, як заміна картки. 06.09.2017 р звернулась в Ощадбанк щоб замінити свою зарплатну картку. Замовила! Це був початок моїх проблем з банком!.Хотіла зняти гроші без картки, останні цифри нової вже мала, смс банкінг теж був підключений.Почала телефонувати на контакт-центр, щоб отримати решту цифр з картки.Мені була одна відповідь:«Операцію відхилено, проблеми з пластиком, перетелефонуйте після 12, після 16, після 18.І при виникненні проблеми звертайтесь в своє відділення» Я телефонувала три, чотири рази на день.Мені терміново потрібно було зняти власні кошти! Ці проблеми з пластиком продовжувались 13 днів!!! Хоча карточка виготовляється протягом трьох днів.Що це за відношення до клієнтів?!!! Коли не можна зняти власні кошти!!! Зателефонувала знову до контакт-центру, знову та сама відповідь:«Проблеми з пластиком».Одразу звернулась в місцеве відділення Ощадбанку, скільки мені ще чекати! Мені надали інформацію що картка вже готова,і протягом 9 днів буде доставлена.Я не розумію, як за 10 хв виготовляється карточка і одразу відправляється!!! Чи то такі фахівці в контакт-центрі!!! Та очікував мене сюрприз на 17 день, я отримала картку!!! Претензій до місцевого відділення не маю, вони, як могли так і мені допомагали.Розчарувалась у банку і довіри до нього вже немаю!!!
Ощадбанк
Ответ банка
25 сентября 2017, 10:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми з'ясуємо ситуацію.

Комментарии - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 сентября 2017, 20:52
#
Рекомендовано к прочтению

Как снять деньги с карточного счёта в Ощадбанке без карты

.
+
0
VladimirGold
VladimirGold
22 сентября 2017, 22:05
#
«06.09.2017 р звернулась в Ощадбанк щоб замінити свою зарплатну картку».
В связи с чем делали замену карты?
+
0
184lula89
184lula89
24 сентября 2017, 20:51
#
Закінчився термін дії картки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться