Наталія Хількевич Наталія Хількевич
5 апреля 2017, 22:22
1
13 березня 2017 року зателефонувала на гарячу лінію банку для блокування своєї карти. Карту було заблоковано того ж дня та замовлено пере випуск нової. Нову картку сказали виготовлять на протязі 14 днів.(хоча інші більш розвинені банки або роблять це миттєво або виготовляють максимум як за 10 днів. 31 березня 2017 року картка мала надійти у відділення банку. Оскільки люди працюють більш коректніше чим працівники банку можливості приїхати до банку не було.03 квітня 2017 звернувшись до працівників банку вони понизували плечима: а саме карту платіжну знайшли, а ось конверту із пін кодом не виявилось, повідомили прийдіть пізніше можливо він ще не надійшов.05 квітня 2017 знову було звернення в ощад банк, але вони проінформували звертайтесь на гарячу лінію, звернувшись на 0 800 210 800 була відповідь звертайтесь до відділення або перевипускайте карту та платіть додатково кошти замкнене коло виходить. Людей футболять наче о тих собак. Я вважаю що той пін конверт просто напросто через халатне відношення загубили.
Ответ банка
Ощадбанк
6 апреля 2017, 10:00
Доброго дня! Приношу вибачення за ситуацію, що склалась, але можу лише порадити перевипустити карту ще раз

Комментарии (6)

+
0
Наталія Хількевич
Наталія Хількевич
6 апреля 2017, 13:43
Київ
#
Доброго дня! А де гарантія, що знову не загублять пін конверт або ще гірше картку? Таке відчуття що в ощад банку працюють без відповідальні люди які нічого не знають і халатно відносяться до своєї роботи.
+
+3
09104
09104
6 апреля 2017, 15:12
Киев
#
Ситуация странная. Пин и карта должны быть в одном конверте. А то потом тыкать, к какой карте пин подойдёт. И вообще карта с пином должны быть в запечатанном конверте во избежание несанкционированных действий особенно в нынешнее мутное время.
+
+2
Наталія Хількевич
Наталія Хількевич
6 апреля 2017, 15:43
Київ
#
Скажіть будь ласка що мені в даній ситуації робити оскільки якщо до 07.04.2017 року пін конверт не знайдеться я буду звертатися до правоохоронних органів за порушеня моїх прав.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 апреля 2017, 14:54
Qwerty, Ольгино
#
0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)

+38-044-363-01-33

contact-centre@oschadbank.ua

Callback and Feedback

.
+
0
Наталія Хількевич
Наталія Хількевич
7 апреля 2017, 17:06
Київ
#
Ну і для чого мені надані ці номери телефонів? Якщо телефонувати на ті номери то вирішення у даній ситуації рівне 0.
Ощадбанк не сприяє швидкому і без конфліктному отриманні карт, а навпаки сприяє конфліктам та очікуванню своєї карти в 1 місяць.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 апреля 2017, 17:20
Qwerty, Ольгино
#
Действительно, зачем вам электронные адреса для переписки, зачем вам форма обратной связи на сайте банка, да и вообще зачем писать письменные жалобы руководству Ощадбанка и отсылать их Укрпочтой с уведомлением о вручении, если достаточно позвонить по телефону 0-800 и написать об этом на сайте Минфина.
Ведь жалобы на 0-800 и публикации на интернет-ресурсе Минфин не имеют ни какой юридической силы и ни на что в конечном итоге не влияют — наверное и поэтому это самый распространённый вариант предъявления претензий в Ощадбанку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться