Віта Мала Віта Мала
30 марта 2017, 17:45
без оценки
Колись відкрила рахунок у цьому горе банку. Мала золоту карту, тобто на рахунку майже завжди знаходилася сума більше 100 тис. Грн. Користувалася однією карткою, іі термін закінчився і я замовила карточку у іншому відділені, так як переіхала, отримала іі нормально, і знову користувалася без проблем. Коли вийшов термін карточки я вирішила не поновляти так як небуло необхідності в користування цим рахунком. І от, через півроку після закінчення терміну мені прийшло повідомлення про те що мені нарахована заборгованість за користування золотою картою в сумі 660 грн. Це вже не така велика проблема, і от я вирішила оплатити заборгованість і закрити рахунок. І тут почалося саме цікаве! Получається я закрити рахунок можу тільки в тому відділені де відкрила, і оплатити заборгованість також твльки там, так як моя карточка заблокована!!!!? От це нормальне відношення до клієнтів???!!! Мені зараз необхідно проіхати 1000 км в одну сторону і витрати 3 дня щоб накінець розвязатися з цим банком??? Краще в землю гроші зарити ніж звязуватися з цим банком
Ответ банка
Ощадбанк
31 марта 2017, 12:02
Добрый день! В нашем банке нет сквозной системы счетов по клиентам. Поэтому закрытие счета возможно только в том отделении, где он открыт

Комментарии (4)

+
0
manson
manson
31 марта 2017, 10:38
Дмитрий, Киев
#
Почему сразу не закрыли счет если он перестал быть нужным? Можно было избежать данной ситуации и не было б задолженности. А вдруг то отделение уже ликвидировано и вы теперь никогда не сможете закрыть счет.
+
+6
Віта Мала
Віта Мала
31 марта 2017, 10:45
#
В тому і справа що коли я перестала користуватися тим рахунком жила вже 1000 км від того відділення. Всеодно б виникла така проблема. Справа тут не в заборгованості а в тому що треба їхати через всю Украіну тільки щоб закрити рахунок. Відкривала я рахунок 3 роки тому, а через півроку я переіхала, і ще десь півтора роки користувалася послугами цього банку
+
0
09104
09104
1 апреля 2017, 10:25
Киев
#
А ещё лучше совсем на улицу не выходить, а то мало ли что может случиться. Многое можно домой через Интернет заказать.
+
0
09104
09104
1 апреля 2017, 10:29
Киев
#
Банк очень сильно отстал. Сейчас все базы в электронном виде, так какая привязка к отделению? Или до сих пор в сейфах отделений держат толстенные книги с записями по счетам клиентов? Так это уже библиотека Ватикана эпохи средневековья. И перед блокировкой счёта по-хорошему надо известить клиента. Также должен быть диалог в случае завершения срока действия карты. Карта и счёт — это не одно и то же. Причину задолженности ищите в тарифах (обслуживание неактивного счёта, например).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться