m1ks m1ks
28 октября 2016, 21:11
1
28.10.16 хотів поновити картку. у відділені дали підписати договір не розказуючи про умови. прочитавши сам договір, вияснилось що я маю прийняти умови кредиту на суму 1500грн. причому договір був в одному екземплярі. при запитанні про перегляд умов договору, сказали що це неможливо. попросив викликати управляючу відділення. при телефонній розмові з управляючою відділення, вияснилось що змінити умови договору неможливо. Заявивши що я хочу змінити банк, мені було сказано що я маю підписати договір і не мішати їм (працівникам банку) працювати. і взагалі що я ніхто, і немаю права переходити в інший банк.
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2016, 11:36
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Дійсно Довговір є типовим, але Ви можете написати заяву на анулювання кредиту. Ми проведемо роботу з персоналом.

Комментарии (2)

+
+1
Владимир Бабчук
Владимир Бабчук
28 октября 2016, 21:17
Киев
#
Я сегодня тоже был в отделении ощада и тоже столкнулся с ситуацией, когда начальник отдела по работе с клиентами не хотела решать мой вопрос, для неё я не был клиентом, а остальные были клиентами.
В общем хамство у них врожденное, вскормленное молоком матери.
+
+10
09104
09104
30 октября 2016, 15:00
Киев
#
Вы сами выбираете банк и никто Вам не указ. А договор на обслуживание карты, депозит, кредит должен быть в двух экземплярах: один Вам, другой им. В отношении кто есть кто это не им решать.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться