Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lch03112A
Lch03112A
24 августа 2023, 14:42
Доброго дня, 23.08.2023 р. Шахраї, які представились представниками банку Ощад без мого відомо переказали величезну суму грошей з мого рахунку на рахунок іншого банку. Ніяких даних по карті, cvc, чи пінкодів я не надавала. Шахраї сказали що зараз подзвонять з Ощад банку і скажуть 4 цифри які треба озвучити для того щоб підтвердити дані і верефікувати які треба названих і справді подзвнив номер з підписом Ощад сказав 4 цифри які я продиктувала шахраям, як потім мені сказали це вони увійшли в додаток Ощад 24 тоді я зрозуміла що щось не так і одразу перервала розмову і заблокувала на гарячій лінії карту і додаток. Але кошти вже встигли перекинути, без мого відома і будь якого підтвердження з мого боку.Поясніть чому не приходили смс від банку про вхід в додаток, як без мого схвалення списалась великі кошти, чому як зазвичай не спрацювали ліміти? Смс у вайбер вже прийшли просто про списані кошти. Чому банк не відмінив трансакції? На момент мого дзвінка на гарячу лінію оператор сказав що гроші ще не надійшли шахраям, попросила відмінити переказ навіть звернулась із заявою до місцевого відділення Ощад банку, потім до поліції та кібер поліції. Скажіть чому ви не відстоюєте інтереси своїх клієнтів? Адже існує механізм відміни переказів і трансакцій які здійснені шахраями і в інших банках клієнтам повертають кошти? Чому ваш банк не відстоює своїх клієнтів і не захищає, я знаю що банківські перерахунки проходять на протязі 3 днів, чому мені банк не хоче повернути викрадені кошти?

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
25 августа 2023, 10:24
#
Служба безпеки банку,є службою захисту БАНКУ,а не клієнтів.Якщо Вам дзвонить служба безпеки банку,то це Вас могли підозрювати у шахрайстві,а не для того що хочуть Вам допомогти.СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БАНКУ НІКОЛИ НЕ ДЗВОНИТЬ СВОЇМ КЛІЄНТАМ,якщо банк щось підозрює,то він просто блокує операцію и рахунок клієнта,тобто міг блокувати Ваш рахунок,а потім клієнт сам дзвонить у банк і питає що сталося,чому заблокували?Чому Ви не кинули трубки та не перездвонили дійсно у банк на номер 0800 210 800???А Ви самі допомогли шахраям вкрасти Ваші гроші,а тепер банк винен?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться