ВХОД
Вернуться

глухо-немой банк

MALYUGA MALYUGA
19 октября 2015, 07:47
без оценки
Добрый день. Подскажите пожалуста у кого-нибуть удавалось в полном обёме общатся с руководством банка, если да то как вам это удалось? Являлись ли эти переговоры конструктивными? К какой голове этого дракона следует обратится что-бы он перешёл от рекета к нормальному диалогу. P.S. Просьба сцикух с Ивано-Франковска не отписыватся, вы своими тупыми действиями и так загнали меня в тупик, особенно это касается Уляны Петровны и Мырославы Степановны. Спасибо.
Ответ банка
Идея Банк
mariyaosidach
Ідея Банк
19 октября 2015, 17:52
Доброго дня, MALYUGA! Дякуємо Вам за звернення та приносимо вибачення за незручності зі сторони банку.
Надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank опис проблеми, що у Вас виникла, запитання, які Вас цікавлять та відповідні документи.

Гарного Вам дня!

Комментарии (2)

+
0
Сергей Андрущак
Сергей Андрущак
20 октября 2015, 17:47
Львов
#
Общайтесь с ними только письменно и через почту (никаких имейлов). Могу помочь составить запрос.
+
0
Oleg  M
Oleg M
13 ноября 2015, 04:21
Киев
#
В письмовій Скарзі напишіть Прошу Вас завчасно запросити мене на засідання відповідного органу, що буде розглядати дану заяву. Згідно ст. 18. Закону України «Про звернення громадян» громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою має право: знайомитися з матеріалами перевірки, подавати додаткові матеріали, бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; та згідно ст. 19 цього Закону — установи, організації незалежно від форм власності, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу.що розглядає його заяву чи скаргу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд