ВХОД
Вернуться

Не можу зняти гроші з картки!!!!!

Neox Neox
18 декабря 2014, 13:39
1
!!! Увага!!!
!!! Всім вкладникам Ідея банку!!!
Це може бути першим сигналом, що з банком щось негаразд.
Ще зранку звернувся у відділення на вул. Городоцькій, 151 у м. Львові потім у відділення на вул. Шолом-Алейхема, 1. Пробував зняти 20 000грн, операція відхилена, підняли ліміт, те саме: операція відхилена.
Потім пробував зняти у банкоматі: 5000грн, 2000грн, 1000грн, 500грн, 100грн, жодного разу не вдалося це зробити. Навіть 5грн зняти не вдалося!!!
Ідея банк вирішив просто нажитися на своїх вкладниках: на гарячій лінії сказали, що в них технічні проблеми і одразу запропонували зняти з поточного рахунку без картки з комісією 1%, але я не хочу втрачати свої гроші!!!

Комментарии (6)

+
0
vanya777
vanya777
18 декабря 2014, 17:27
#
Вчора ввечері знімав в банкоматі в центрі 500 грн. без проблем…
+
0
Neox
Neox
18 декабря 2014, 22:00
#
Я вчора також знімав 2000грн і проблем не було, а сьогодні не вийшло.
+
0
Djemilef
Djemilef
18 декабря 2014, 23:43
#
!!! Увага!!!.. Навіть 5грн зняти не вдалося!!!.. Странно.
Возможно вы перепутали пин код с картой от Дельта банка?
+
0
Neox
Neox
19 декабря 2014, 13:46
#
Ні, код я не переплутав, день перед цим знімав кошти з цієї картки і все було гаразд.
+
0
Ідея  Банк
Ответ банка
Ідея Банк
19 декабря 2014, 08:42
Львів
#
Доброго дня, Neox!
Причиною відмови видачі коштів було закінчення терміну дії Вашої картки, вона була дійсна до грудня 2014 р. Банком було здійснено безкоштовно перевипуск картки. Відповідно стара картка була поміщена у внутрішній стоп-лист — тому і Ви не змогли зняти кошти. Ви, як клієнт повинні самі слідкувати за терміном дії своєї картки. Ви маи можливість самостійно замовити собі картку через систему Інтернет банк і забрати її на відділенні.

Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у менеджерів відділення які тримають дане питання на котролю!
Львівське відділення №2
м.Львів, вул. Ш.Алейхема, 1.
тел. (032) 245-22-78
+
0
Neox
Neox
19 декабря 2014, 13:45
#
Шановний представник Ідея Банку, я як клієнт Вашого банку слідкував за терміном дії картки (дійсна до 31 грудня 2014). 16 грудня навіть знімав кошти у Вашому банкоматі — проблем не було.
17 грудня був у відділенні банку на вул. Шолом Алейхема, 1, але працівники не видали мені нову картку.
Хороший банк ніколи не буде звинувачувати клієнта, що він має щось зробити, за чимось слідкувати, а навпаки допоможе, передзвонить клієнту, нагадає, підкаже… В даному випадку вийшло навпаки — клієнт винен, а банк ні при чому.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд