ВХОД
Вернуться

Неадекватне відношення

slavia slavia
16 декабря 2014, 15:39
без оценки
Добрий день! Ще раз звертаюся до Ідея Банку,2місяці тому я втратила роботу і тому не могла вчасно сплачувати кредит.Написала дві заяви у відділенні(про кредитні канікули), але відповіді на жодну не отримала досі.Натомість хамське відношення співробітників банку на спробу пояснити їм ситуацію, телефонні дзвінки до родичів(хворого дядька ледь не довели до інфаркту).Я знаю про всі свої зобов«язання перед банком, але ніхто не застрахований від такого.А працівники навіть з простих етичних норм не мають права відноситися до людини, як до злочинця.Дуже прошу розглянути моє звернення.
Ответ банка
Идея Банк
mariyaosidach
Ідея Банк
16 декабря 2014, 17:41
Доброго дня, slavia!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Копії заяв і дату їх написання
4)Номер відділення, в якому Ви обслуговуєтесь.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд