NATASHA25 NATASHA25
24 января 2015, 23:48
без оценки
А для вас закони не писані? Всі банки пропонують якийсь вихід, а цей банк тільки погрожує, ображає та телефонують ВСІМ.Що за таке спілкування з людьми, ваша хамка (представник банку) не вважає нас людьми, поливає брудом.Це не порушення закону? Ми не ангели, маємо прострочки, але ми їх виплачуємо разом зі штрафами, і через наші прострочки банк тільки наживаєть, чи це не правда? Для чого хамити і рівняти нас з грязюкою.Я також знаю закони і знаю куди потрібно звертатися, в таких випадках, адже ми, хоча і частково, але виплачуємо всі прострочки разом зі штрафами. Люди краще вмерти з голоду, чим брати гроші в цьому банку.Головної болі не оберетися і в усього району будете на слуху, бо колектори (а в цьому банку тільки колектори, бо ще ні разу не звонили з банку) спокою Вам не дадуть.
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
26 января 2015, 15:35
Шановна NATASHA25!
Банк йде назустріч своїм клієнтам у ситуаціях, що ускладнюють їхнє фінансове становище.
Так, Ваша мама може звернутися в Банк з проханням переглянути умови кредитного договору. Для цього їй необхідно особисто звернутися до відділення Банку (http://www.forward-bank.com/about/branch/) та надати документ, що підтверджує неплатоспроможність.
Звертаємо Вашу увагу, що інформування через третіх осіб здійснюється виключно у випадках, коли не можливо встановити зв'язок із клієнтом-позичальником.

Комментарии (4)

+
0
NATASHA25
NATASHA25
26 января 2015, 17:31
#
Хто є третіми особами? Для банку — це весь район???!!! Якщо телефонують до людей, яких не вказували як контактних осіб, смс посилають людям, які, абсолютно, не мають відношення до нашої сім'ї. Ви добре знаєте, що до нас телефонують КОЛЕКТОРИ, то вони получають третіми особами!!!
+
+1
sandiLeo
sandiLeo
26 января 2015, 23:07
#
Щас они вам в очередной раз мозги запудрят и опять начнут все сначала угрозы, хамство это они умеют. Не соглашайтесь ни на какие реструктуризации потому что будете платить еще больше и еще дольше. потерпите плюньте на них три раза и живите спокойно. появится возможность будете платить, а если нет банк не обиднеет. достаточно с народа нагребли ироды. а колекторов посылайте подальше и желательно с улыбкой на лице. методы у них такие так выбивать деньги.
+
0
Сергей Крымов
Сергей Крымов
27 января 2015, 21:58
Киев
#
Пусть Ваша мама обращается в контакт центр банка фиксирует жалобу на сотрудников банка, которые хамят и некорректно общаются. Террор остановится. Проверенно-доказано.
+
0
alexgr99
alexgr99
31 января 2015, 20:18
#
Этот банк — сборище хамов. Не обращайте внимания — ни один банковский договор не может отменить Конституцию, Гражданский кодекс и другие законы страны

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться