ВХОД
Вернуться

Про блокування карток

gudzik gudzik
8 ноября 2014, 11:12
без оценки
Так вже сталося, що я є власником кредитної картки… яка якось там зв'язана з магазином Фокстрот.
Недавно хотів оплатити покупку в магазині карточкою, не вийшло, сказали заблокована. Зателефонував на гарячу лінію, запитав в чому діло. Відповіли, що це тимчасово і порадили перепитувати коли карточка знову запрацює.

Після того пробував карточку декілька раз, вона так і не працювала…
Питання таке: коли вже ці карточки будуть працювати?
І чи можна якось взнати в Інтернет-банкінгу чи карточка працює чи ні, щоб кожен раз не телефонувати на гарячу лінію???
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
10 ноября 2014, 14:28
Шановний gudzik!
Дякуємо Вам за звернення.
На даний момент Банк відновлює кредитні ліміти на картах клієнтів, які сумлінно обслуговують заборгованість. У той же час по картах деяких клієнтів продовжують діяти обмеження. Рішення приймається індивідуально по кожній карті. Уточнити персональну інформацію по Вашій карті можна, звернувшись до Контакт-центру Банку: 0800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, — плата за з'єднання (з ПДВ, без збору до ПФ), 044 390 95 95.
В Інтернет-банку може відображатися некоректна інформація щодо доступного ліміту.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд