ВХОД
Вернуться

ШАХРАЇ

lolokoko202 lolokoko202
18 октября 2014, 11:33
без оценки
ДЕ ВАШІ НОВІ ДОГОВОРА
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
20 октября 2014, 10:26
Шановна lolokoko202!
Дякуємо Вам за звернення.
Повідомляємо, що переоформлення документів здійснюється автоматично на попередніх умовах.
Також звертаємо Вашу увагу, що в реквізитах змінилися тільки найменування та місцезнахождення (юридична адреса банку). Номери клієнтських рахунків, МФО (код банку), ідентифікаційний код Банку залишилися незмінними.

Комментарии (2)

+
0
TT82
TT82
18 октября 2014, 16:33
#
Про що ви у них запитуєте… вони не знають відповіді на такі питання БРС насправді змінив тільки назву і все (знайома там працює). Коли я телефонувала на рахунок кредитних карток на гарячу лінію, то там сказали, що для того, щоб іх активувати потрібно підійти у Форвард підписати договір і отримати нову картку на таких самих умовах. А для чого, коли ми вже підписували договір з БРС? Мені сказали, що так потрібно для активаціі діючої вже картки. Я так розумію, що ті хто має кредитні картки від РС можуть іх викинути і не платити?!
+
0
skorpionnv
skorpionnv
24 октября 2014, 15:39
Наталья, Кривой Рог
#
Если меняется название и адрес, значит меняются все регистрационные документы. а это значит что у клиентов должны быть новые договора. и не о какой автоматике идти речи нет. это незаконно, в старых договора не указано что может быть, когда нибудь мы поменяем название. так что дорогой клиент имей это ввиду. Читайте законы

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд