lolokoko202 lolokoko202
18 октября 2014, 11:33
без оценки
ДЕ ВАШІ НОВІ ДОГОВОРА
Ответ банка
Банк Форвард (Forward Bank)
20 октября 2014, 10:26
Шановна lolokoko202!
Дякуємо Вам за звернення.
Повідомляємо, що переоформлення документів здійснюється автоматично на попередніх умовах.
Також звертаємо Вашу увагу, що в реквізитах змінилися тільки найменування та місцезнахождення (юридична адреса банку). Номери клієнтських рахунків, МФО (код банку), ідентифікаційний код Банку залишилися незмінними.

Комментарии (2)

+
0
TT82
TT82
18 октября 2014, 16:33
#
Про що ви у них запитуєте… вони не знають відповіді на такі питання БРС насправді змінив тільки назву і все (знайома там працює). Коли я телефонувала на рахунок кредитних карток на гарячу лінію, то там сказали, що для того, щоб іх активувати потрібно підійти у Форвард підписати договір і отримати нову картку на таких самих умовах. А для чого, коли ми вже підписували договір з БРС? Мені сказали, що так потрібно для активаціі діючої вже картки. Я так розумію, що ті хто має кредитні картки від РС можуть іх викинути і не платити?!
+
0
skorpionnv
skorpionnv
24 октября 2014, 15:39
Наталья, Кривой Рог
#
Если меняется название и адрес, значит меняются все регистрационные документы. а это значит что у клиентов должны быть новые договора. и не о какой автоматике идти речи нет. это незаконно, в старых договора не указано что может быть, когда нибудь мы поменяем название. так что дорогой клиент имей это ввиду. Читайте законы

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться