Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
polakmailru 7 ноября 2013, 20:51
Шановні співробітники банку Русский стандарт! Я не являюсь клієнтом вашого банку. але проблема яку ви мені створили змушує мене написати вам. В середині серпня я купив стартовий пакет. в запечатаному виді. в центрі обслуговування абонентів МТС Через тиждень мені почали приходити SMS такого змісту; Соколов Олександр Дмитриевич оплатите долг 439 гривень… коли почали дзвонити я почав пояснювати. що я не Соколов О. Д. і немаю ніякого відношення до нього. це помилка з номером телефону… вибачались і все почалося по новому погрози по СМС і в розмові із мною Ось номери телефонів 0931777672. 0672456724 0672456721 0443908060 0443930498. Дзвонив до вас на гарячу лінію. але як тільки розпочинав про суть моєї справ виключались. Це у вас такі методи роботи із клієнтами? До сьогоднішнього дня ваші працівники буквально тероризуть мене своїми дзвінками твердо вірячи. що я Соколов О.Д.. Чому я повинен це терпіти вже більше двох місяців. вони дружать із інтелектом? Ваш банк хочеться назвати банк Наглий стандарт. Я надіюсь. що є ще люди у вашому банку які дружать із інтелектом .і моя проблема буде вирішена..Чому я повинен терпіти із-за чиєїсь помилки бо неправильно написали номер телефону. Якщо із вашої сторони буде проігнороване моє звернення я звернусь з заявою в прокуратуру і прийдеться вам відповідати. що ви займаєтесь вимаганням грошей не у Соколова О.Д. і не клієнта вашого банку а це відчутна пляма на вашу репутацію.
Надіюсь на розуміння моєї проблеми. із вашої сторони. Любомир м. Львів
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
Forward Bank 8 ноября 2013, 11:58
Добрий день, шановний polakmailru!

Дякуємо Вам за звернення.
Для проведення службового розслідування за викладеними фактами просимо додатково повідомити контактний номер телефону, на який надходять дзвінки, повідомлення від співробітників Банку листом на електронну адресу 0800300880@rsb.ua з посиланням на Ваш відгук. На підставі наданої Вами інформації буде ініційована перевірка і вжиті відповідні заходи.

Від імені Банку приносимо вибачення за незручності.

Комментарии - 1

+
0
Oleg777111
Oleg777111
8 ноября 2013, 12:19
#
Я бы назвал этот банк «Стандартный развод» :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться