ВХОД
Вернуться

Шановні обмануті клієнти ПАТ «Банк Руський Стандарт»!

Yaroslav90 Yaroslav90
16 октября 2013, 19:29
1
Шановні клієнти Банку, хотілося б як активному представнику громадськості зупинитися на ряді моментів, які думаю будуть вам корисні у захисті свої конституційних та законних прав і інтересів.

1) Даний сайт не має ніякого відношення до Міністерства фінансів України, Національного банку України чи будь-яких інших державних урядових інституцій, тому інформація що є на ньому не обробляється та не враховується компетентними органами фінансово-банківського регулювання.
2) В корпоративні стандарти ПАТ «БРС» ефектовно впроваджено комплексну систему щодо психологічного домінування над клієнтами, які дозволяють досить ефективно в ПОЗАПРАВОВИЙ спосіб отримувати останні гроші з клієнтів.
3) За невиплату боргу через об'єктивні обставини (втрата роботи або іншого постійного доходу, інші обставини, що мають істотне значення) — не передбачено ніякої кримінальної або адміністративної відповідальності.
Кримінальна відповідальність передбачена виключно за шахрайство (вказання недостовірних данних та ін.)
4) У разі тиску на вас збоку банку, не лінуйтеся звертатися з письмовою заявою до органів внутрішніх справ. Згідно з нормами нового процесуального законодавства, така заява обовязково має бути внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Пізніше, при моніторингу зловживань БРС на ринку банківських послуг, комісії Національного банку буде легше оперувати фактами, у разі наявності високого рівня звернень до органів внутрішніх справ щодо дій данної банківської установи.
5) Якщо вами вже використано шлях скарг до органів міліції, прокуратури, Національного банку України, то рекомендуємо вам звернутися з листом до голови Уряду Миколи Яновича Азарова, в тому числі радимо посилатися на той факт, що діяльність даної комерційної структури спрямована на псування міждержавних взаємин України та Росії, у тому числі дискредитує поняття «російських стандартів», до яких ПАТ «Банк Руський Стандарт» має доволі опосередковане значення, оскільки не є державним банком Росії та не містить капіталів держави в своєму статутному фонді.

Ось сторінка Миколи Азарова у мережі Фейсбук:
https://www.facebook.com/Nikolay.Azarov?sk=wall&filter=2

Також можна звертатися до голови Уряду на його особистому сайті.
www.azarov.ua/Pismo-premieru/

Пам'ятайте, чим більше офіційно зареєстрованих звернень до компетентних органів влади (а це Правління Національного Банку України, Генеральна прокуратура України, Адміністрація Президента України, Комітет з питань фінансів та банківської діяльності Верховної Ради України)

Шановні друзі! Не вірте, що у разі дійсно наявних зловживань та порушень закону збоку банківської установи, немає інструментів для захисту. Пам'ятайте, що створення "ілюзії беззахистності" — ще один корпоративний інструмент по роботі з клієнтами, який використовують непорядні установи.

В свою чергу європейські громадські організації будуть моніторити ситуацію щодо звернень до офіційних органів держави з приводу наявних фактів зловживань та порушення прав клієнтів, а також ставити ці питання на розгляд європейських правозахисних інституцій, що сприятиме незаангажованому розв'язанню ситуації!

Борітеся і поборете!
З повагою,
координатор адвокаційних проектів
ПРООН та ОБСЄ в Україні
Ярослав Демченкович

Комментарии (6)

+
0
Oleg777111
Oleg777111
16 октября 2013, 20:00
#
Ярослав, спасибо!
+
0
Ковач Артур
Ковач Артур
16 октября 2013, 21:51
Кобиляки
#
Повнiстю эгоден iз вище написаним
+
0
tatyana2013
tatyana2013
17 октября 2013, 00:27
#
Спасибо! Дай бог вам здоровья.
+
0
keksik411
keksik411
23 октября 2013, 23:27
#
Спасибо
+
0
KAVKA
KAVKA
12 ноября 2013, 20:32
#
Спасибо!
+
0
elenaskorik22
elenaskorik22
3 декабря 2013, 15:57
#
Спасибо!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд