alla2288 alla2288
7 мая 2016, 20:52
1
Здрастуйте! Я теж потрапила в цю халепу яка називається ДБ! Така ж історія і в мене!
Взяла в кредит товар в червні 2013р.на суму 11000грн. Платила вчасно в 20-х числах, щоб до 10 числа наступного місяця платіж поступив вчасно по договору. Переживала, телефонувала в банк
чи одержали платіж. Якби ж я знала що це не банк, а «шарашкіна контора».
В лютому 2015 я прийшла в відділення Укрпошти відправити платіж по договору 633 грн.
Мені сказали, що вони не приймають платежі. Я злякалась. Пішла в Приватбанк. Там без
проблем взяли, і сказали, що на другий день ДБ одержить цей платіж. Я зателефонувала в ДБ
І сказала, що платіж відправила через Приватбанк коли ви його отримаєте. Мені сказали, що
через 4-5 днів. На другий день приходить СМС з ДБ, що платежі через ПБ не приймаються.
Я запанікувала. Ще через день зателефонувала до оператора ДБ він каже, що мій платіж є, що вони його отримали на другий день (як мені сказали в ПБ).
В березні 2015 року після того, як до мене зателефонували з банку і запропонували-
порадили повністю розрахуватись (в мене договір до червня 2015) назвали суму 1518 грн
копійки я не пам’ятаю. Я запитала куди нести платіж, відповіли, що через Укрпошту.
20 березня я відправила платіж 1519 грн і заспокоїлась.
Ну не тут-то било. Через пару тижнів я бачу, що мені не телефонують, значить все в порядку,
Ну лише я це подумала, а тут дзвінок і зразу мені з погрозами, що вони не одержали
платіж і якщо я не сплачу до якогось там числа то буду платити зі штрафом 1815 грн.
Я живу в селі «лечу« в райцентр в Укрпошту, там мене направляють до заврайУкрпошти.
Він мені радить поїхати в найближче відділення ДБ (це друга область і від нас 100 км) і
там написати заяву про пропажу платежа і приложити до заяви копію квитанції про сплату.
Завукрпошти показав мені офіційного листа з області, що Укрпошта повністю за березень
перерахувала в ДБ всі платежі по кредитах.
16 квітня я їду в відділення ДБ, пишу заяву. Сказали, щоб чекала ві
Ответ банка
Дельта Банк
10 мая 2016, 9:33
alla2288, доброго ранку,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Комментарии (2)

+
0
alenasvet
alenasvet
8 мая 2016, 7:27
Одесса
#
Если в феврале вам на Укрпочте сказали что не принимают платежи, зачем же вы отправили платеж в марте опять же через Укрпочту.Понятное дело что живете в селе, но все таки надо же было подумать что сам по себе кредит не закрывается, как минимум надо написать заявление на закрытие, и получить справку о том что нет долгов.
Чеки есть, сохраните, не переживайте все будет хорошо, насколько я тут читала вроде бы находятся эти платежи которые ушли через Укрпочту, не сразу, но все же многим зачислили эти платежи, но по возможности все таки официально надо закрыть кредит.
+
0
zasaw
zasaw
10 мая 2016, 10:49
Ирина Кучинская, г.Львов
#
Такая же ситуация и у меня.Я оплатила 02.03.2015 г.через отделение Укрпочты кредит в размере 1000.0 грн(Укрпочта меня не предупредила, что платежи она не принимает).В Дельта я высылала и копии платежки и письмо с Укрпочты, а звонки продолжаются по сей день мне и моим знакомым.Спокойствие сохраняю, но это уже надоедает

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться