Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
VitaliyYav 16 января 2015, 19:38
Тиждень назад продовжили кредитну картку (оформлена на дружину). При продовженні нам повідомили про обов'язкове страхування кредитки розміром 100 грн., погодилися. Коли видали документи, виявилося, що там вказано «добровільне страхування», це перше. І друге, було зроблено 2 помилки при внесенні паспортних данних (невірні дати року народження і видачі паспорту). Я так розумію, помилки були зроблені свідомо, на випадок, щоб не робити виплати по страхуванню.
Ок, карту отримали, повідомили, що вона активна буде за 2-3 дні. Пройшов тиждень — карту жоден банкомат не приймає, банкомати «Дельти» взагалі по місту не працюють. Звернулися у відділення, нам повідомляють, що зараз гроші зняти з карти неможливо, виплати заблоковано, лише через касу видають по 100 грн. В мене питання — чому одразу не повідомили про це? Для чого було продовжувати карту та ще й платити за сумнівне страхування, щоб отримати шматок пластику? Нам нахамили, витратили нерви, ось і весь результат.
м.Житомир, при необхідності надам дані по відділенню і оператора, що нас обслуговував.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться