Astronom Astronom
9 января 2015, 23:01
4
Хочу подякувати за хорошу роботу касирів даного відділення! Завдяки їх оперативній роботі та вмінню спілкуватися з людьми черга у відділенні довго не затримується… що економить дуже багато часу клієнтам банку. Якщо є у людини якісь неточності у платежах, то касир одразу направляє до менеджера для вирішення… а наступна в черзі людина обслуговується, а не вислуховує «роздуми» над сумою оплати… Також у даному відділенні немає подвійних черг!!!.. прийшов-надав паспорт-провів карткою-отримав кошти-залишив відділення...., а не створюєш масовку в приміщенні банку.
Подяка за хорошу та професійну роботу!
Ответ банка
Дельта Банк
10 января 2015, 10:36
Шановний Astronom,
повідомляємо, що надання якісного сервісу на всіх етапах роботи — основний пріоритет у роботі Банку. Дозвольте нагадати, що ми завжди раді Вашим відгукам і пропозиціям, спрямованим на поліпшення якості обслуговування.
Сподіваємося на продовження взаємовигідного співробітництва.

Комментарии (3)

+
0
anton985
anton985
9 января 2015, 23:04
#
Если бы еще выдавали больше чем 200-300 гривен — вообще цены бы им небыло :)
+
0
bankirrr
bankirrr
9 января 2015, 23:19
Киев
#
Неточності в платежах — «Хотів 150000, а дали 100 грн»?
+
0
Pens
Pens
10 января 2015, 3:33
Pens, Киев
#
Никто и не спорит, что нормальные люди есть везде. В частности и в этом банке.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться