Trey Trey
5 января 2015, 12:50
1
закінчився гривневий депозит на початку грудня, вдалось вивести 15 тис грн, ще 30 тис не пройшли, і після 5-ти заяв повернули кошти через 3 тижні назад на рахунок, зараз кошти зняти взагалі не можу, картка заблокована і в банкоматах, і через інтернет банкінг
Ответ банка
Дельта Банк
5 января 2015, 12:54
Шановний Trey,
повідомляємо, що уточнити дану інформацію по Вашій картці у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
Trey
Trey
5 января 2015, 14:07
mister_trey, Проскурів
#
Я уточняв, відповідь аля — банк вживає всіх заходів… місяць вже

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться