ВХОД
Вернуться

чому я маю звітувати за розрахунки в торговій мережі?

otmu4ka otmu4ka
30 декабря 2014, 23:36
без оценки
Прошу пояснити чому представник банк після здійснення мною покупки в торгівельній мережі в межах ліміту, двонить до мене і уточняє чи це я здійснила цю покупку? Це мої чесно зароблені гроші, які банк мені вже протягом довгого часу не віддає і ними користується. Я не можу отримати з банку готівку, тому сама вирішую, на що використати свої грошіІ!

Чому за просто покупку я маю звітувати банку? Я не маю бажання спілкуватися і підтверджувати як саме я використовую свої гроші!!!

Бачу представники банку не мають чим зайнятися? Як до банку дозвонити, то потрібно годину часу музику слухати, щоб з'єднали з працівником банку, бо всі зайняті, а тут зовсім не заняті, сидять і моніторять всі розрахунки, де клієнт свої чесно зароблені гроші витрачає і ще після того видзвонюють з дурними питаннями. А як трубку не візьмеш, то ще карточку заблокують, типу «з метою безпеки, може вашу карточку вкрали». А я не зобов'язана банку звітувати!
Ответ банка
Дельта Банк
31 декабря 2014, 07:42
Шановна otmu4ka,
зазначені дзвінки здійснюються з метою забезпечення безпеки Ваших коштів, які знаходяться на рахунку.

Комментарии (4)

+
0
VitalyK
VitalyK
31 декабря 2014, 00:01
Виталий, Донецк
#
А Вы в следующий раз скажите что это не Вы, сразу узнаете зачем звонят из банка.
+
0
ALEX2425
ALEX2425
31 декабря 2014, 00:47
Запорожье
#
ГЫ-ГЫ
+
0
ankrem
ankrem
31 декабря 2014, 08:04
Андрей
#
Вчера жене часы взяли. Расчитались обоими картами по 1000 с каждой. Перезвон на оба номера был через 3 (!!!) секунды.
+
0
00Ekaterina
00Ekaterina
31 декабря 2014, 08:58
Екатерина
#
Точно, что нечем заняться! Ищут, как бы еще перекрыть доступы к картам.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд